امسال ۲۲ میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال پاداش بابت همکاری برای کاهش بار مصرف به کردستانی ها پرداخت شده است .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،هیوا لهونیان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان گفت: امسال ۲۲ میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال پاداش به ۲ هزار و ۲۴۸ مشترک در این استان بابت همکاری برای کاهش بار مصرف برق پرداخت شد.

لهونیان  افزود: این مقدار پاداش به مشترکان بخش‌های کشاورزی، صنعتی و تجاری استان پرداخت شد که در بازه زمانی ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور امسال در زمان اوج بار مصرف با شرکت برق همکاری لازم را داشتند.

او اضافه کرد: در بخش کشاورزی بیش از ۲ هزار تفاهم‌نامه با مشترکان منعقد شده که یک هزار و ۹۰۲ مورد آن مشمول هفت میلیارد و ۳۲۴ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال پاداش شدند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان بیان کرد : امسال همچنین به ۸۴ مشترک بخش صنعت نیز در استان بابت همکاری و کاهش مصرف در زمان اوج مصرف، ۶ میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال پاداش پرداخت شد.

لهونیان به پرداخت ۶ میلیارد و ۸۹۳ میلیون و ۷۰ هزار ریال پاداش به ۷۱ مشترک دارای مولدهای خود تامین ادارات و صنایع اشاره کرد و افزود: سهم پرداخت پاداش به ادارات و سی‌ان‌جی‌های استان نیز یک میلیارد و ۶۳۹ میلیون و ۶۲۰ هزار ریال به ۱۷۱ مشترک بود.

او با اشاره به اینکه ۲۰ واحد تجاری نیز در قبال این همکاری ۲۳۱ میلیون و ۹۱۰ هزار ریال پاداش دریافت کردند، تاکید کرد: سهمیه استان از کاهش بار مصرف برق ۵۴.۵ مگاوات بود که به کمک مشترکان ۵۷.۲۷ مگاوات کاهش یافت.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.