ایجاد دفاتر و پایگاه‌های فرهنگی دفاع مقدس در شهرستان‌های مازندران از اهداف بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در بهره گیری از ظرفیت‌های بالای استانی است.

سردار ملکی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در آئین اختتامیه جشنواره برترین‌های تشکل‌های مردم نهاد مازندران در حوزه دفاع مقدس در قائمشهر در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، با تجلیل از ۲۳۰ هزار شهید دوران دفاع مقس و شهدای جبهه مقاومت، ایجاد دفاتر و پایگاه‌های فرهنگی دفاع مقدس در شهرستان‌های مازندران را از اهداف این اداره کل در بهره گیری از ظرفیت‌های بالای استانی در حوزه دفاع مقدس برشمرد.

او افزود: برای تحقق این مهم نهضت جمع آوری خاطرات شهدا و خانواده‌های ایثارگران برای چاپ و نشر این آثار و گنجینه‌های گران سنگ آغاز شده که با انجام آن کشور بیمه خواهد شد.

حسن نژاد معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران نیز در این مراسم، مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار را نوعی صدور انقلاب و بهترین راه مقابله با تحریم ظالمانه آمریکا نام برد که در این حبهه مقاومت سردار شهید سپهبد سلیمانی پرچم افتخار ایران و اسلام و مدل مبارزه علیه تروریسم بین الملی بوده است.

سرهنگ موقر معاون هماهگ کننده اداره کل حفظ و آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران و دبیر این جشنواره تعدادآثار ارسالی به جشنواره را ۲۱۰ اثر اعلام کرد که ۱۴ اثر در بخش‌های کتاب، فیلم، نمایش رادیوئی، تئاتر و پایگاه‌های فرهنگی دفاع مقدس انتخاب وبا دریافت لوح سپاس و جایزه تقدیر شدند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.