بازیکن تیم فوتبال تراکتور گفت: من فقط می‌توانم بگویم که شرمنده هواداران خود هستیم و امیدوارم این نتیجه در طول فصل جبران کنیم.

شکاری: شرمنده هواداران تراکتور شدیم/ جو بازی روی روند بازی تیم ما تاثیر نداشتبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  رضا شکاری بازیکن تیم فوتبال تراکتور درباره شکست این تیم برابر تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد: بازی خوبی بود و ما همه تلاش خود را کردیم و از هوادارانمان که به ورزشگاه آزادی آمدند و در اینجا هم تیم خود را تنها نگذاشتند تشکر می‌کنم. از سرمربی تیم هم تشکر می‌کنم که به من اعتماد کرد و فقط می‌توانم بگویم که شرمنده هواداران خود هستیم و امیدوارم در طول فصل جبران کنیم.

شکاری درباره جو ملتهب سکو‌های ورزشگاه آزادی و پرتاب سنگ از سوی هواداران گفت: بله یک مقدار فنس‌های ورزشگاه را بسته بودند و به طرفداران تیم ما راه نمی‌دادند تا وارد استادیوم شوند و هواداران ما یک مقدار اذیت شدند، اما امیدوارم این بی مسئولیتی‌ها درست شود.

بازیکن تراکتور درباره اینکه جو بازی روی روند بازی این تیم تاثیرگذاشته بود، بیان کرد: نه ما همه تمرکز خود را برای بازی گذاشته بودیم، اما شرایط به صورتی نبود که دلخواه ما باشد و امیدوارم این نتیجه را در طول فصل جبران کنیم.


بیشتر بخوانید: پرسپولیس ۲ - تراکتور صفر/ پیروزی مقتدرانه سرخپوشان با یحیی


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار