بازیکن پرسپولیس گفت: قرار بود تا پیش از بازی با تراکتور دریافتی بازیکنان به ۵۰ درصد برسد که این اتفاق نیفتاد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی علیپور مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس پس از بازی برابر تراکتور تبریز گفت: از هوادارانی که از همین بازی اول از تیم حمایت کردند تشکر می‌کنم. با نقل و انتقالاتی که داشتیم موفق شدیم تراکتور را شکست دهیم و نیم فصل دوم را با قدرت آغاز کنیم و ۳ امتیاز را بگیریم.

علیپور درباره مشکلات مالی بازیکنان و ناراحتی آن‌ها از پرداخت نشدن مطالباتشان گفت: تمام بازیکنان انتظار داشتند پیش از بازی با تراکتور نزدیک به ۵۰ درصد از مبلغ قراردادشان را دریافت کنند، اما مسئولان باشگاه به تعهدشان عمل نکردند و بازیکنان از این موضوع گلایه داشتند.


بیشتر بخوانید: خلیل‌زاده: پول نداریم با خانواده مان به رستوران برویم


او درباره اخطار‌های زیادی که بازیکنان در این دیدار گرفتند گفت: خانزاده الکی خودش را روی زمین انداخت. تراکتوری‌ها از ابتدای بازی نسبت به داور پرخاش کردند و با این کار بازی را به جنجال کشیدند.

مهاجم پرسپولیس درباره اوساگونا مهاجم جدید سرخپوشان گفت: اوساگونا بازیکن خیلی خوبی است و در تمرینات با هم صحبت می‌کنیم. در حال حاضر می‌توانیم با صحبت به هماهنگی لازم برسیم تا رفته رفته همه چیز بهتر شود و با کمک بازیکنان و حمایت هواداران امتیازات را جمع کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار