نمایشگاه آثار نقاشی هنرآموزان هنرستان، ولی عصر (عج) رشت، به‌نفع سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان در رشت دایر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، قاسم مصفا مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان گفت: نمایشگاه آثار نقاشی هنرآموزان هنرستان، ولی عصر (عج) رشت، به‌نفع سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم‌الانبیا (ص) رشت گشایش یافت.

او با بیان اینکه، این نمایشگاه تا ۸ بهمن ادامه دارد، افزود: نمایشگاه آثار نقاشی هنرآموزان هنرستان، ولی عصر (عج) رشت با مجوز رسمی از اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۳ و عصر‌ها از ساعت ۱۵ تا ۱۹ در معرض دید علاقه‌مندان قرار دارد.

مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان گفت: ۲۸ اثر تابلو نقاشی با ابعاد ۴۰ در ۵۰ و ۲۰ در ۳۰ سانتیمتر با تکنیک رنگ روغن و الهام گرفته از طبیعت با سبک امپرسیونیسم و پست امپرسیونیسم در این نمایشگاه به‌نمایش عموم گذاشته شده است.

قاسم مصفا در ادامه تصریح کرد: پژمان پساچین، علیرضا امیرپور، احسان رضایی، امیرمحمد بنیادی و امیررضا پورعفتیان از هنرجویان هنرستان، ولی عصر (عج) رشت هستند که به مدت سه سال زیر نظر افشین آماده دبیر هنر این هنرستان آموزش دیدند و نتیجه یک سال تجربه خود را در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌دهند و بخشی از درآمد حاصل از فروش آثار خود را صرف کمک به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان می‌کنند.

 

انتهای پیام / ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.