مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: دهه فجر امسال با پارسال متفاوت است و تفاوت این موضوع در شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همچنین انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، صابر سهرابی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در نخستین جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد دهه فجر استان فارس با بیان اینکه دهه فجر امسال با پارسال متفاوت است، اظهار کرد: تفاوت این موضوع در شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همچنین انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

او ادامه داد: با توجه به فضایی که در کشور بوجود آمده و با توجه به تبلیغات سوء رسانه‌های معاند که سعی در ایجاد ناامیدی دارند و ترس از آینده را در کشور دامن می‌زنند، وظیفه حوزه اطلاع رسانی در این برهه از زمان سنگین‌تر است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ادامه داد: برای رسیدن به اهداف و اطلاع رسانی در خصوص دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی، دو شورای فضای مجازی و اطلاع رسانی راه اندازی شده است.

سهرابی تصریح کرد: از جمله برنامه‌های مصوب این دو شورا این است که از ۳۰ تا ۴۰ مدیرکل اجرایی استان دعوت شود و دستاورد‌های چهل ساله انقلاب به صورت مکتوب و مصاحبه ارائه داده شود.

او افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در رسیدن به این اهداف و انعکاس اخبار آماده است و برنامه‌های امیدآفرینی همچون جشنواره فیلم و موسیقی فجر، مد و لباس، مسابقات قرآنی و اختتامیه جشنواره مطبوعات استان به نحو احسنت انجام می‌شود و تصمیمات شورا را اجرا می‌کنیم.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار