حجت السلام ابراهیمی امام جمعه شهرستان زرندیه گفت: باید تربیت فاطمی در خانواده و آموزش و پرورش نهادینه شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، حجت السلام ابراهیمی امام جمعه شهرستان زرندیه در مراسم گرامیداشت ایام فاطمیه و سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در دبیرستان دخترانه پیامبر اکرم (ص) شهر مامونیه گفت: باید تربیت فاطمی در خانواده‌ها و بدنه آموزش و پرورش نهادینه شود چرا که راه، روش و سیره زندگی این عزیزان چراغ راه برای تمامی مسلمانان است.

باید تربیت فاطمی در خانواده و آموزش و پرورش نهادینه شود

حجت السلام ابراهیمی با عرض تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: حضرت فاطمه (س) الگوی تمام انسان‌ها به ویژه بانوان است.

او رشادت‌ها و دلاوری‌های سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهان او در خیل شهدای جبهه مقاومت در راستای ایجاد امنیت پایدار و آسایش برای مردم عنوان کرد.

امام جمعه شهرستان زرندیه بیان کرد: شهید سلیمانی نمونه بارز انسان‌های نیک و بااخلاص بود و چه در زمان حیات و چه در زمان شهادت خود عظمتی بی نظیر را برای کشور به ارمغان آورد.

سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی قوی‌ترین و سرشناس‌ترین فرمانده ضد تروریست دنیا بامداد جمعه سیزدهم دیماه ۹۸ در حالیکه به دعوت رسمی نخست وزیر عراق به منظور گفتگوی مشورتی با هواپیمای مسافربری به این کشور سفر کرد و با خودرو غیر نظامی در حال خروج از فرودگاه بود با دستور رسمی و مستقیم رئیس جمهور آمریکا و با موشک هوا به زمین نظامیان آمریکا ترور شد.

در پی حمله تروریستی دزدانه و بزدلانه و خارج از میدان جنگ آمریکایی ـ صهیونیستی در فرودگاه بغداد به خودروی سردار سرافراز سپاه اسلام، سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، ایشان به همراه جمعی از همراهانش به ویژه ابومهدی المهندس معاون حشد الشعبی و نیروی نظامی رسمی کشور عراق به فیض شهادت نائل آمدند.

همچنین در پی این تنش آفرینی هواپیمای مسافربری پرواز تهران_اوکراین در آسمان تهران به اشتباه هدف موشک پدافندی قرار گرفت و ۱۷۶ سرنشین آن به شهادت رسیدند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.