فرماندار قصرشیرین گفت : ۲۰ طرح عمرانی، خدماتی و اشتغالزایی با ۹ میلیارد و ۱۷۳ میلیون تومان اعتبار در دهه فجر امسال در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،مرادعلی تاتار فرماندار قصرشیرین با گرامیداشت دهه مبارک فجر و بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت : اجرای این طرح‌ها در مجموع ۳۳ نفر اشتغالزایی ایجاد کرده است.

او گفت : بهره برداری از سامانه آبیاری تحت فشار، اجرای عملیات آبخیزداری، انجام و بهسازی روکش آسفالت، احداث مسکن، اجرای طرح‌های اشتغالزایی و اجرای طرح‌های عمران شهری از جمله پروژه‌هایی است که دهه مبارک فجر امسال بهره برداری از آن‌ها آغاز می‌شود.

فرماندار قصرشیرین گفت: دهه مبارک فجر مهم‌ترین فرصت برای بازگویی خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بخصوص در مناطق محروم و روستا‌ها است.

تاتار افزود: در شرایط کنونی که دشمن با استفاده از تمامی ابزار‌های تبلیغاتی به هجمه علیه نظام جمهوری اسلامی می‌پردازد بیان دستاورد‌های نظام و ایجاد امید در بین مردم تمامی توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند.

او گفت: امسال به طور یقین بار دیگر مردم در راهپیمایی باشکوه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پیوند عمیق خود را با رهبری و نظام و لبیک به آرمان‌های والای امام و شهیدان جمهوری اسلامی ایران به نمایش می‌گذراند و به دشمن خواهند فهماند که به عنوان صاحبان اصلی انقلاب و نظام، مدافعان واقعی آن هستند.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.