رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت: ۱۴ پزشک متخصص جدید به دانشکده علوم پزشکی تربت جام اضافه شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد افکار رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام در مراسم معارفه پزشکان جدید در بیمارستان سجادیه تربت جام گفت: خدمت رسانی به مردم شریف تربت جام جزو افتخارات ماست و مهمترین کار و هدف ما حمایت از مردم است.

او ادامه داد: متخصصان شامل تخصص اعصاب و روان، رادیولوژی و سونوگرافی، داخلی، اطفال، جراحی اعصاب، طب اورژانس، بیهوشی، قلب و عروق، طب فیزیکی و توانبخشی و داخلی اعصاب هستند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام با اشاره به رشته جدید طب فیزیکی و توانبخشی در تربت جام گفت: شاخه‌ای از رشته‌های تخصصی پزشکی است که به تشخیص، درمان و توانبخشی طیف وسیعی از بیماری‌ها می‌پردازد؛ و این رشته پزشکی به بیماران با مشکلات اسکلتی _عضلانی، آسیب‌های ورزشی، بازتوانی بعد از جراحی) بیماری‌های سیستم عصبی(M.S) پارکینسون(ضایعه نخاعی) سکته مغزی، ضربه مغزی(C.D) کمک می‌کند.

افکار با اشاره به دیگر مزایای این رشته پزشکی اقزود: درد‌های مزمن آرتروز و مشکلات مفاصل کمر درد، گردن درد مشکلات روماتولوژی رماتیسم مفصلی از دیگر مزایای این رشته پزشکی است و به غیر از درمان‌های مدرن، از طب مکمل طب سوزنی جهت کاهش درد‌های مختلف در این رشته بهره گرفته می‌شود.

او تصریح کرد: در حیطه تشخیص بیماری‌های عصب و عضله، متخصصین رشته طب فیزیکی از نوار عصب و عضله استفاده می‌کنند که حتما در کنار معاینه کامل مربوطه و شرح حال می‌باشد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت: تمام امکانات لازم در اختیار پزشکان متخصص قرار می‌گیرد تا بدون دغدغه به فعالیت خود بپردازید چرا که دانشکده علوم پزشکی تربت جام به واسطه تکمیل زیرساخت‌های سلامت، روزانه پذیرای تعداد زیادی از مراجعه کنندگان از شهر‌ها و شهرستان‌های همجوار نیز هست.

افکار افزود: راه اندازی اورژانس دندانپزشکی با جذب ۳ دندانپزشک طرحی در بیمارستان سجادیه در شیفت صبح و عصر و راه اندازی کلینیک دندانپزشکی در کلینیک رسول اکرم (ص) از دیگر اقدامات دانشکده علوم پزشکی تربت جام در جهت رفاه، آسایش و خدمت رسانی به مردم است.

او با اشاره به ساخت ۱۸ باب پانسیون در دانشکده علوم پزشکی تربت جام تصریح کرد: باهمکاری آستان قدس رضوی قرارداد اولیه ۱۸ باب پانسیون امضا و به زودی به بهره برداری می‌رسد این پانسیون‌ها از بودجه دانشکده در حال ساخت است و پیشرفت خوبی داشته و با مستنداتی که به وزارت خانه داده شده و واریز بودجه جدید شاهد ساخت چهار پانسیون وحل مشکلات پزشکان خواهیم بود.

انتهای پیام // ز. ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.