سلیمانی گفت: تمام حاشیه‌های دیدار پرسپولیس با تراکتور را در گزارش خود آورده ام و اطمینان دارم کمیته انضباطی با جمع آوری تمام مستندات رای عادلانه‌ای صادر می‌کند.

غلامرضا سلیمانی در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حواشی دیدار روز گذشته تیم‌های پرسپولیس و تراکتور بیان کرد: طبق آنچه به عنوان ناظر بازی مربوط من به بوده است، گزارش و مستندات خود را به سازمان لیگ ارائه کردم تا پس از طی شدن سیکل اداری این سازمان، گزارش در اختیار کمیته انضباطی قرار بگیرد و این کمیته رای خود را صادر کند. تا جایی که من اطلاع دارم شجاع خلیل زاده و محمدرضا خانزاده با دستور موقت تا اطلاع ثانوی نمی‌توانند بازی کنند، اما در جریان سایر تصمیم‌های کمیته انضباطی نیستم.

او ادامه داد: برای برگزاری چنین رقابت حساسی نماینده‌های کمیته انضباطی، حراست فدراسیون، وزارت ورزش و حتی کمیته اخلاق هم مشارکت دارند و هر یک از آن‌ها گزارش خود را تنظیم می‌کنند. گزارش ناظر بازی هم به صورت مستقل ارائه می‌شود و روی آن بحث می‌کنند. من از ساعت ۱۲ روز گذشته در ورزشگاه آزادی بودم و هر اتفاقی که از زمان حضورم در ورزشگاه رخ داده باشد و آن را دیدم، گزارش کرده ام.   

ناظر دیدار پرسپولیس  و تراکتور درباره اینکه آیا از دوربین‌های مداربسته ورزشگاه آزادی در تشخیص متخلفان استفاده می‌شود، گفت: بی شک از این دوربین‌ها استفاده خواهد شد. ضمن اینکه عکس‌های عکاسانی که در کنار زمین بودند به ما کمک می‌کند. ماموران امنیتی هم با بررسی دوربین‌های موجود در ورزشگاه، تخلفات و افراد متخلف را تحت نظر می‌گیرند. شک نکنید گزارش این افراد هم در اختیار کمیته انضباطی قرار می‌گیرد.

او افزود: با توجه به اینکه خودم در میدان مسابقه بودم گزارش میدانی را تهیه کرده و اتفاقات را ریز به ریز در این گزارش قید کرده ام. من تمام سنگ پراکنی‌ها را گزارش داده ام. حتی در زمان بیرون بردن ساکت الهامی از زمین سنگی به سرهنگ دهقان، فرمانده انتظامی ورزشگاه برخورد کرد که سبب آسیب دیدگی پای او شد. عکس آن را به گزارش مان ضمیمه کرده ایم. هیچ موضوعی از چشم ما پنهان نمی‌ماند. تا جایی که من یادم می‌آید هم دیدار پرسپولیس و تراکتور اولین بازی لیگ نوزدهم بود که در آن چنین حواشی‌ رخ داد.


بیشتر بخوانید: جلسه کمیته انضباطی برای دیدار پرسپولیس و تراکتور امروز برگزار می‌شود


سلیمانی درباره مقصر اصلی اتفاق‌های این بازی گفت: من نمی‌توانم بگویم چه کسی مقصر بود و هر ۲ تیم و هواداران شان در این اتفاق‌ها مقصر هستند. البته در برخی موارد گزارش ما کفه ترازو به سود یک تیم یا به ضرر آن سبک و سنگین می‌شود. کمیته انضباطی براساس ماده و تبصره‌هایی که دارد، رای عادلانه‌ای صادر می‌کند، درباره این موضوع شک نکنید.

ناظر بازی روز گذشته درباره اعتراض باشگاه پرسپولیس به تبعیض قائل شدن کمیته انضباطی بین حرکات شجاع خلیل زاده با حرکت محمد دانشگر در دیدار استقلال با ماشین سازی گفت:  اتفاقی که درون زمین رخ می‌دهد، در حوزه گزارش داور است و گزارش او با گزارش ناظر متفاوت است، چرا که امکان دارد من موضوعی را در زمین دیده باشم که داور ندیده است یا برعکس. گزارش ناظر را با گزارش داور تطبیق می‌دهند، اما هر فردی براساس مشاهداتش گزارش خود را ارائه می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار