بازیکن مصدوم تیم بسکتبال نیروی زمینی سرانجام پس از مدت‌ها انتظار در تالار بسکتبال آزادی با ماشین شخصی به بیمارستان برده شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی کریمی بازیکن تیم بسکتبال نیروی زمینی تهران امروز در جریان کوارتر چهارم دیدار تیمش برابر اکسون در تالار آزادی، به شدت از ناحیه زانو آسیب‌دیده و هنوز میزان آسیب دیدگی او تا انجام «ام آر آی» و عکس مشخص نخواهد بود، اما این بازیکن به دلیل نبودن آمبولانس در محل برگزاری مسابقه و همچنین مجموعه آزادی مجبور شد تا مدت زیادی پس از بازی در گوشه زمین منتظر بماند.

پس از حضور نیرو‌های اورژانس و مجموعه، به دلیل برخی مسائل از جمله محدودیت‌های انتقال به بیمارستان‌های دورتر، این بازیکن سرانجام مجبور شد تا با ماشین شخصی به بیمارستان ارتش منتقل شود. ظاهراً اورژانس حاضر در مجموعه آزادی نمی‌توانست این بازیکن را به بیمارستان ارتش انتقال دهد و همین مسئله موجب شد مسئولان تیم تصمیم بگیرند این بازیکن را با وسیله شخصی به بیمارستان انتقال دهند.

نبود آمبولانس در مجموعه آزادی باعث شد تا مهدی کریمی، بازیکنان نیروی زمینی با وجود مصدومیت، تا دقایقی پس از پایان بازی، همچنان در کنار زمین باقی ماند.


بیشتر بخوانید: ادای احترام به کوبی برایانت در لیگ برتر بسکتبال ایران


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار