مهم‌ترین حوادث امروز (هشتم بهمن ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،مهم‌ترین حوادث امروز (سه شنبه هشتم بهمن ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری اعضای باند قاچاق سلاح ومهمات توسط پلیس اطلاعات وامنیت عمومی

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: ماموران پلیس اطلاعات وامنیت عمومی استان خوزستان با کاراطلاعاتی از انتقال یک محموله سلاح جنگی و شکاری آگاه شدند.

او درادامه افزود: پرسنل پلیس اطلاعات وامنیت عمومی خوزستان با همکاری پلیس‌های هم نام خود در شهرستان‌های خرمشهر وآبادان پس از هماهنگی قضایی، موفق شدند طی عملیاتی خودرو حامل سلاح قاچاق را توقیف کنند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به اینکه در بازرسی ازخودرو توقیفی تعداد ۱۵ قبضه سلاح جنگی و شکاری شامل ۹ قبضه کلاشینکف، ۳ قبضه کلت کمری، ۳ قبضه سلاح شکاری تک لول وپنج تیر، تعداد ۸ هزار و ۵۳۸ عدد فشنگ کلاش، ۱۲ عدد قنداق چوبی کلاش کشف شد، افزود: در این رابطه ۴ نفر از متهمان اصلی دستگیر که با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

سردار حیدر عباس زاده گفت:نیروی انتظامی مصمم است باقاچاقچیان سلاح، فروشندگان و دارندگان سلاح و مهمات غیر مجاز و کسانیکه از سلاح مجاز وغیر مجاز برای تیر اندازی به سمت مردم، منازل و خودرو‌ها استفاده می‌نمایند برخورد قاطع و جدی داشته باشد.

دستبند پلیس بردستان کلاهبرداران اینترنتی در آبادان

سرهنگ سیدمحسن تقی‌زاده فرمانده انتظامی آبادان گفت:پس از دریافت شکایاتی از سوی برخی شهروندان آبادانی در رابطه با برداشت پول از حساب شخصی آن‌ها توسط افراد ناشناس با روش‌های مختلف، شناسایی متهمان و رسیدگی به پرونده به‌صورت ویژه در دستور کارکارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

او افزود:پس از رصد اطلاعاتی کارشناسان پلیس فتا، مشخص شد متهمان همگی خارج از استان و از شهرستان‌های تهران، کرمان، اصفهان، شیراز و همدان بودند که با سوء استفاده از عدم آگاهی و اعتماد برخی شهروندان به صورت حرفه‌ای از طریق ایجاد درگاه بانکی جعلی در فضای مجازی اقدام به کلاهبرداری و برداشت حساب بانکی افراد می‌کردند.

فرمانده انتظامی آبادان گفت: پس از اخذ نیابت قضایی و هماهنگی با ماموران انتظامی شهرستان‌های مربوطه هفت متهم کلاهبرداری در این خصوص شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ تقی‌زاده مبلغ کلاهبرداری شده از سوی این افراد را ۳۴۸ میلیون ریال بیان کرد و افزود: کلاهبرداران در بازجویی به۳۴ فقره کلاهبرداری اینترنتی دیگر در سایر نقاط کشور اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده تحویل دادسرا شدند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.