فرمانداربیرجند از پیش بینی ۱۵۳ شعبه اخذ رای برای جمع آوری آراء مردم این شهرستان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد.

تعیین ۱۵۳ شعبه اخذ رای برای جمع آوری آراء مردم بیرجندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، ناصری فرماندار بیرجند گفت: بر اساس برنامه‌ریزی هیات اجرایی انتخابات  ،  ۱۵۳ شعبه اخذ رای در شهرستان بیرجند در نظر گرفته شده است؛ که از این تعداد، ۱۰۴ شعبه ثابت و ۴۹ شعبه سیار است.

او با اشاره به اینکه ۹۶ شعبه شهری خواهد بود، افزود:از این تعداد ۸۶ شعبه ثابت و ۱۰ شعبه بصورت سیار مراحل اخذ رای را انجام خواهند داد.

ناصری با بیان اینکه در روستا‌های بخش مرکزی بیرجند نیز از مجموع ۵۷ شعبه روستایی، ۱۸ شعبه ثابت و ۳۹ شعبه سیار برای جمع آوری آراء مردم در نظر گرفته شده است.

اڟهارکرد: ۴۳ شعبه اخذ رای در شهرستان خوسف شامل ۱۰شعبه ثابت و ۳۳ شعبه سیار خبر داد، او ادامه داد: از این تعداد ۶ شعبه شهری و ۳۷ شعبه روستایی خواهند بود.

ناصری گفت: در شهرستان درمیان در مجموع ۴۲ شعبه اخذ رای شامل ۱۳ شعبه ثابت و ۲۹ شعبه سیار برای جمع آوری آراء مردم پیش بینی شده است که از این تعداد ۹شعبه شهری و ۳۳ شعبه روستایی می‌باشند.

رئیس حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف تصریح کرد: روند اجرایی انتخابات، بر اساس برنامه زمان‌بندی شده و با رعایت آیین‌نامه‌های اجرایی قانون انتخابات پیش رفته و تلاش می‌شود تا مجریان برگزاری این رویداد مهم، با عمل به قانون و شفافیت در امور، از آراء مردم به عنوان حق‌الناس حراست نمایند.

فرماندار بیرجند تأکید کرد: رعایت موازین اخلاقی و قانونی بر تمامی مجریان انتخابات واجب است چرا که این مهم زمینه ساز شکل گیری انتخاباتی سالم، پرشور و با حضور حداکثری مردم می‌شود.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز دوم اسفندماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.