قائم مقام نمایشگاه کتاب گفت: میزان یارانه سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران هنوز تعیین نشده است و جلسات شورای سیاستگذاری ادامه دارد.

هنوز میزان یارانه نمایشگاه سی و سوم مشخص نیست مهلت یک هفته ای ناشران برای ثبت نام در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

قادر آشنا قائم مقام سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص یارانه سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب گفت:میزان  یارانه نمایشگاه بین المللی کتاب تهران هنوز تعیین  نشده است. جلسات شورای سیاستگذاری نمایشگاه کتاب ادامه دارد و پس از اینکه میزان یارانه نمایشگاه مشخص شد،اطلاع رسانی می کنیم.

وی افزود:در کمیسیون تدوین قوانین سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران افرادی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، موسسه نمایشگاه های فرهنگی و صنف حضور داشتند و هزینه ای که باید بابت اجاره غرفه از ناشران گرفته شود باتوجه به تجربه نمایشگاه سال گذشته آسیب شناسی شد.

آشنا بیان کرد: قیمتی که برای گرفتن غرفه در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران درنظر گرفته شده در مقایسه با جا‌های دیگری که نمایشگاه کتاب برگزار می‌کنند زیاد نیست؛ هرکس بخواهد در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران شرکت کند باتوجه به میزان مورد نیازش  درخواست می‌کند و متراژ به او اختصاص داده می شود. وقتی قیمت غرفه‌ها ارزان باشد ناشر برای گرفتن ۲۰ متر غرفه تقاضا می‌دهد.

قائم مقام نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ادامه داد:متراژ‌های بالاتر غرفه‌های سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به صورت تصاعدی بالا می‌رود هرقدر میزان متراژ غرفه بالا باشد هزینه بیشتری برای دریافت غرفه پرداخت می‌کند.

آشنا درخصوص خرید کتاب در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بیان کرد: بحث خرید کتاب از ناشران در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در معاونت فرهنگی وزارت ارشاد مطرح شده اما هنوز ابلاغ نشده است. ثبت نام ناشران برای حضور در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از امروز آغاز شده است و معمولا  تا یک هفته ادامه دارد. باید ببینیم ثبت نام ها در کمیته ناشران داخلی و بین المللی به چه صورت پیش می رود پس از آن درباره تمدید مهلت ثبت نام برای حضور در نمایشگاه سی و سوم تصمیم می گیریم.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار