رئیس هیئت والیبال کردستان گفت:بزرگترین مشکل والیبال کردستان نبود حمایت‌های مالی واسپانسر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، محی الدین کابله سوری رئیس هیئت والیبال استان کردستان گفت: والیبال کردستان تنها با بودجه جاری ورزش وجوانان نمی تواند به موفقیت دست یابد.

او یکی از مشکلات والیبال کردستان را نبود باشگاه های تیم دار و قدرتمند عنوان کرد و افزود :باشگاه های کردستان فقط آموزش فنی و تکنیکی می دهند و نمی توانند در کورس قهرمانی جایی داشته باشند.

رییس هیئت والیبال کردستان افزود: ورزش و جوانان کردستان یا نباید باشگاه واگذار کند و یا در صورت واگذاری باید به تامین مالی آن اندیشیده باشد.

او در خصوص تیم "راه یاب ملل مریوان" قهرمان لیگ دسته یک باشگاه های کشور هم افزود: این تیم والیبال هم اکنون نیازمند خرید دو بازیکن در سطح ملی است تا به موفقیت های خود ادامه دهد و خرید بازیکن جز با توجه مالی مسئولین و یا حمایت اسپانسر امکان پذیر نیست .

او افزود: هم اکنون در زمینه باشگاه و محل تمرین برای  ورزش والیبال در سطح استان مشکلی وجود ندارد و بسیاری از شهرستان ها با احداث خانه والیبال مشکل محل تمرین والیبالیست های کردستانی را حل کرده اند.

کابله سوری یادآور شد: تیم "راه یاب ملل" با توجه به استقبال تماشاگران وحمایت های روحی مردم این ظرفیت را دارد که به نتایج خوبی دست یابد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.