پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: پرسپولیس در شرایط آرمانی قرار دارد و مدعی اصلی قهرمانی این فصل لیگ برتر می‌باشد.

حمید درخشان پیشکسوت تیم ملی فوتبال باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو باخبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط فعلی پرسپولیس با حضور یحیی گل محمدی اظهار داشت: پرسپولیس در وضعیت مطلوبی قرار دارد و با توجه به حضور بازیکنان طراز اول در تمامی پست‌ها، مدعی اصلی قهرمانی در این فصل رقابت های لیگ برتر می‌باشد.شروع کار یحیی گل محمدی با پرسپولیس بسیار خوب بود و ۳ امتیاز مهمی را در بازی با تراکتور تبریز کسب کرد.

پیشکسوت تیم پرسپولیس در رابطه با بازیکنان خارجی جدید این تیم گفت: با توجه به حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا این تیم به چنین بازیکنانی احتیاج داشت. البته عملکرد اوساگونا در برابر تراکتور خوب نبود اما امیدوارم در ادامه شرایط این بازیکن بهتر شده و به تیم کمک کند.

درخشان درباره انتخاب سرمربی برای تیم ملی گفت: بهترین گزینه برای تیم ملی مربی داخلی می‌باشد چراکه با انتخاب مربی خارجی و با توجه به عدم شناخت مربیان خارجی از بازیکنان، تیم ملی تنها زمان را از دست می‌دهد.

او همچنین در پاسخ به این سوال که از گزینه‌های احتمالی نیمکت تیم ملی علی دایی بهتر است یا امیر قلعه نویی گفت: فرقی نمی‌کند هر فردی که بتواند به تیم ملی کمک کند گزینه‌ی مناسبی است.

درخشان در پایان درباره بازی‌های عصر امروز استقلال ایران و الریان قطر و شهرخودرو ایران و السیلیه قطر در مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا گفت: این ۲ تیم بازی‌های سختی را پیش رو دارند، اما امیدوارم با تلاششان بتوانند برنده این دو بازی باشند و برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار