مهم‌ترین حوادث مازندران در روز سه شنبه ۸ بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، مهم‌ترین حوادث سه شنبه ۸ بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

باند سارقان سیم برق با ۲۹ فقره سرقت متلاشی شد

سردارسیدمحمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی و سیم و کابل برق از شبکه‌های توزیع برق در شهرستان جویبار، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی جویبار با بررسی‌های تخصصی و اقدامات اطلاعاتی، موفق به شناسایی یک باند سرقت شدند.

سردار میرفیضی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران این افراد را که با تشکیل باندی ۳ نفره اقدام به سرقت سیم برق از شبکه‌های توزیع و اماکن خصوصی در این شهرستان می‌کردند را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

او افزود: این سارقان حرفه‌ای تاکنون به ۲۹ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری اعضای باند ۴ نفره سرقت منزل و ویلا‌های خالی از سکنه در عباس آباد

سرهنگ حسین عبدی فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل و ویلا‌های خالی از سکنه در شهرستان عباس آباد، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطاعاتی و بررسی‌های همه جانبه موفق به شناسایی ۴ سارق حرفه‌ای و یک مالخر اموال مسروقه در این شهرستان شدند.

سرهنگ عبدی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهمان در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۰ فقره سرقت از منازل و ویلا‌های خالی از سکنه در این شهرستان اعتراف کردند.

او با اشاره به کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی از مخفیگاه متهمان، افزود: این سارقان حرفه‌ای پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار