معاون عمرانی سازمان برنامه و بودجه کشور پس از بازدید پروژ‌های بیمارستانی در حال ساخت بم، از بیمارستان نیمه تمام ۳۲ تختخوابی فهرج بازدید کرد.

بازدید معاون عمرانی سازمان برنامه و بودجه از ساخت بیمارستان ۳۲ تختخوابی فهرجبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حسینی معاون عمرانی امور سلامت سازمان برنامه و بودجه کشور پس از بازدید پروژ‌ه های بیمارستانی در حال ساخت در بم همچنین به شرق استان سفر کرد و از بیمارستان نیمه تمام ۳۲ تختخوابی فهرج بازدید کرد.

معاون عمرانی امور سلامت سازمان برنامه و بودجه کشور در حاشیه این بازدید اظهار داشت: این بیمارستان در سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

حسینی افزود: یکصد میلیارد ریال اوراق اسناد خزانه اسلامی در سال جاری اختصاص یافته است.

او همچنین گفت:  70 میلیارد ریال نیز از محل مالیات ارزش افزوده به این بیمارستان اختصاص خواهد یافت و همچنین جهت ساخت ساختمان‌های جانبی بیمارستان کمک خواهد شد.

او همچنین از جذب نیرو برای این بیمارستان خبرداد و گفت: ۸۴ نفر جهت بیمارستان استخدام شده اند و بخشی از تجهیزات این بیمارستان تامین و بخشی دیگر از تجهیزات در حال تامین است.

علی نژاد افزود: ردیف اعتباری از دانشگاه علوم پزشکی کرمان در لایحه بودجه سال ۹۹ جدا و به دانشگاه علوم پزشکی بم داده شده است .

انتهای پیام/س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار