رئیس هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: دراگان اسکوچیچ طی ۲ یا سه روز آینده ممکن است در آبادان ماندنی شود.

حسن نصر اصفهانی رئيس هيئت مديره باشگاه صنعت نفت آبادان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد نتیجه جلسه با دراگان اسکوچیچ سرمربی مستعفی این تیم بیان کرد:  امروز با اسکوچیچ طی ۳ مرحله جلسه‌ای تشکیل دادیم و او اظهار کرد بیمار است و دیگر قادر نیست در ایران فعالیت کند.   بحث‌های مختلفی  را با او مطرح کردیم تا بدانیم نگرانی او از کجا است، اما او در نظر دارد تا از ایران برود.

نصراصفهانی همچنین بیان کرد: اسکوچیچ زمان خواست تا در مورد صحبت‌های ما نظر نهایی خود را اعلام کند. تا زمانی که اسکوچیچ سرمربی تیم ما است ما به گزینه دیگری فکر نمی‌کنیم. طی دو یا سه روز آینده مشخص خواهد شد که اسکوچیچ در تیم ما ماندنی می‌شود یا خیر. امیدوارم در بازی مقابل پرسپولیس او روی نیمکت ما باشد.

او در پایان گفت:، اما ما سعی داریم طی توافق که کردیم بنا بر مفاد قرارداد با او پیش برویم. ما اجباری نداریم اسکوچیچ در ایران بماند، اما باید طبق قرارداد با اسکوچیچ رفتار کرد. اسکوچیچ به صورت مجردی در ایران زندگی می‌کند و دوری از خانواده کمی برای او مشکل ساز بوده است. با این حال سعی داریم اگر مشکلی هم هست آن را رفع کنیم.


بیشتر بخوانید: اسکوچیچ از سرمربیگری صنعت نفت استعفا کرد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار