معاون فرماندار حمیدیه بر لزوم به کار گیری حداکثر توان و نیروی لازم به منظور پیشگیری از بیماری تب برفکی در این شهرستان تاکید کرد.

هومان طهماسبی معاون فرماندار حمیدیه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به برگزاری جلسه ستاد پیشگیری از بیماری‌های تب برفکی در دام‌های شهرستان گفت: در این جلسه بر بکارگیری حداکثر توان و نیروی لازم به منظور پیشگیری از بیماری تب برفکی و  واکسیناسیون مستمر دام‌ها موجود در سطح شهرستان تاکید شد.

او با اشاره به دستور کار جلسه و اهمیت موضوع و لزوم ایجاد هماهنگی و اتخاذ تمهیدات و تدابیر لازم در صورت مشاهده و وقوع بیماری‌های دام و طیور، بیان کرد: مسئولان مربوطه با به کار گیری حداکثر توان و نیروی لازم جهت پیشگیری از بیماری تب برفکی اقدام لازم به عمل آورند.

طهماسبی با تاکید بر واکسیناسیون مستمر دام‌ها موجود در سطح شهرستان، اظهار داشت: اداره جهاد کشاورزی، دامپزشکی و شبکه بهداشت و درمان با همکاری بخشداران نسبت به تشکیل کلاس‌های آموزشی جهت پرورش دهندگان دام و طیور و همچنین دهیاران و روسای شورای بخش ها، اقدام نمایند.

معاون فرماندار حمیدیه، با تاکید بر بازدید مشترک ادارات مربوطه در این زمینه، تصریح کرد: در صورت مشاهده هر گونه تلفات غیر عادی در شهرستان اعم از پرندگان و ... نسبت به اطلاع رسانی فوری به اداره دامپزشکی صورت گیرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار