ترورسردار سلیمانی نشانه ضعف آمریکا در جبهه مقاومت بود

امام جمعه نهاوند گفت: ترورسردار سلیمانی نشانه ضعف آمریکا در جبهه مقاومت بود.

ترورسردار سلیمانی نشانه ضعف آمریکا در جبهه مقاومت بودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در یادواره شهدای روستای دره ابراهیم و ۲۰شهید روستا‌های اطراف حرم امام زاده ابراهیم در محل این امام زاده (ع) گفت: شهدای ما برای حفظ اسلام و کشور عزیزمان ایران از جان و آبروی خودشان گذشتند تا گزندی به مردم و خاک کشور وارد نشود.

او افزود: امروز به برکت خون شهدا و توسل گرفتن از ائمه اطهار علیهم السلام و بخصوص حضرت زهرا (س) کشور جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار در منطقه و جهان است و دشمنان جرات نگاه چپ به ایران اسلامی را ندارند.

امام جمعه نهاوند با اشاره به نقشه شوم دشمنان در جریان گرانی بنزین در آذر ماه امسال بیان کرد: دشمنان ملت ایران به دنبال تجزیه کشور ما هستند به طوری که بعد از گرانی بنزین و به دنبال آن ایجاد اغتشاشات در کشور همه انتظار داشتند رهبری دولت و این حرکت را محکوم کند و دولت نیز وادار به استعفا شود تا شرایطی مانند عراق و لبنان پیش بیاید.

او تصریح کرد: در ادامه این روند رهبر معظم انقلاب با درایت خویش این تصمیم را نتیجه تصمیم گیری سران قوا دانست و به تصمیم آن‌ها احترام گذاشت و از طرفی دولت را مکلف کرد جلوی گرانی و سواستفاده‌ها را بگیرند که اگر غیر از این تصمیمی دیگر اتخاذ می‌شد کشور به هرج و مرج و سو استفاده ضد انقلاب و شیطان بزرگ آمریکا قرار می‌گرفت.

مغیثی گفت: در این شرایط رهبر انقلاب از آبروی خودش مایه گذاشت و کشور را از اغتشاش و نا امنی نجات داد و این تصمیم رهبری چشم فتنه خارجی و ایادی داخلی آن‌ها را کور کرد.

امام جمعه نهاوند به حماقت آمریکا در ترور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و افزود: شیطان بزرگ آمریکای جنایت کار و جهانخوار و رژیم صهیونیستی فکر می‌کردند با ترور شخصیتی که خودش بار‌ها آرزوی شهادت داشت می‌توانند جبهه مقاومت را از بین ببرند، ولی همه جهانیان نظاره گر تشیع جنازه این عزیز سفرکرده به صورت میلیونی بودند.

او گفت: دشمن نمی‌دانست شهید سلیمانی سردار دل‌های آزاده جهان اسلام و دنیا است به طوری که در خود آمریکا و بیشتر کشور‌های برای شهادت این سپهبد شهید مراسم یادبود می‌گیرند و این نشان از این است که سردار سلیمانی برای نجات مردم مظلوم منطقه و نابودی داعش بار‌ها از جان و آبروی خودش گذشت و در نهایت در این راه جان شیرینش را فدای اسلام و انقلاب کرد.

امام جمعه نهاوند بیان کرد: شما مردم خوب روستای دره ابراهیم و روستا‌های همجوار هم بهترین کار را در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علی‌ها انجام دادید که به یاد حاج قاسم سلیمانی و شهدای این دیار بودید و در کنار حرم مطهر امام زاده ابراهیم برای این شهدای عزیز مراسم گرفتید و بهترین کار برای نسل جدید زنده نگهداشتن نام و یاد خاطره شهدا است.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار