فرمانده قرارگاه کربلا گفت: سردار حاج قاسم سلیمانی ۴۰ سال آمریکا را ذله کرد و آمریکایی‌ها سالیان سال است که علیه انقلاب اسلامی توطئه می‌کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار احمد خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه کربلا گفت: حاج قاسم سلیمانی دنبال تیر‌ها می‌گشت نه اینکه تیر‌ها به دنبال او بیایند او  با بصیرت و چشم باز، تیر‌ها را می‌دید و شناسایی می‌کرد و دل‌ها را خرید و دشمن و داعش را نابود کرد.

او افزود: سردار ۴۰ سال آمریکا را ذله کرد و آمریکایی‌ها سالیان سال است که علیه انقلاب اسلامی توطئه می‌کند و ما به خوبی طرح آمریکایی‌ها را در منطقه شناسایی کردیم، اما ابعاد داعش و جنایت‌های این گروهک تروریستی هنوز به خوبی در کشور و منطقه ترسیم نشده است.

خادم سیدالشهدا بیان داشت: اگر تدبیر رهبری نبود داعش امروز در مرز‌های ما بود و داعش در چاه‌های آب مردم سوریه و عراق سم می‌ریخت و میوه‌ها را مسموم می‌کرد و این قدرت جمهوری اسلامی بود که داعش را زمین‌گیر و نابود کرد.

فرمانده قرارگاه کربلا ادامه داد: قاسم هنوز در برابر استکبار ایستاده و تشییع پیکر پاک سردار در تاریخ بی نظیر بود  شهادت او بسیاری را از خواب بیدار کرد و تکلیف ما حفظ وحدت است و وحدت را زیر تابوت حاج قاسم سلیمانی یاد گرفتیم.

این مقام مسئول گفت: در دوران دفاع مقدس همه را راهی می‌کرد و بعد خودش می‌آمد و در دوران جنگ در سوریه هم همین طور بود و مدیران ما باید یاد بگیرند که وقتی دستوری دادند باید تا آخر بایستند که ببینند کار تا آخر انجام شده است.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.