نمایش مهمانی در مخچه کاری از گروه تئاتر آوان بندرماهشهر با هدف تبادل اجرایی گروه‌های نمایشی خوزستان در تالار خلیج فارس هندیجان به روی صحنه رفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سعید شکاری رئیس انجمن هنر‌های نمایشی هندیجان گفت: نمایش مهمانی در مخچه به نویسندگی خسرو امیری و کارگردانی نوال وائلی با موضوع مقاومت و جنگ با روایتی متفاوت کاری از گروه تئاتر آوان بندر ماهشهر با هدف تبادل اجرایی گروه‌های نمایشی خوزستان در سالن خلیج فارس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان به روی صحنه می‌رود.

او افزود: در این نمایش سیدمرتضی تقوی، هدیه دریس و محمد قهرمانی به عنوان بازیگر حضور دارند و سیدمرتضی تقوی (دستیار کارگردان)، محسن حلافیان (موسیقی) و محمد قهرمانی (پوستر و تیزر) هستند.

شکاری ادامه داد: خوشبختانه طی دو سال اخیر نگاه مردم هندیجان به حوزه هنر به خصوص نمایش و تئاتر متفاوت‌تر از سال‌های پیش شده است و نگاه مردم موضوعاتی با محوریت مسائل اجتماعی را جستجو می‌کند.

رئیس انجمن هنر‌های نمایشی بیان داشت: هندیجان با وجود پتانسیل‌های هنری در امر بازیگری و کارگردانی بیش از پیش انتظار شکوفایی استعدادها، خلاقیت‌ها و در عین حال فاصله گرفتن از نمایش‌های هجو و لودگی را دارد چرا که امروز ما بنیان گذار جامعه فرداست پس به مشابه آن هرچه بیشتر در این حوزه فعالیت نماییم نتیجه بهتری برای ۱۰ سال آینده می‌توانیم انتظار داشته باشیم.

نمایش مهمانی در مخچه از سوی گروه تئاتر آوان، دفتر انجمن هنر‌های نمایشی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بندرماهشهر تولید و از ۲۹ دی تا ۴ بهمن سال جاری در بندرماهشهر به روی صحنه رفت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار