فتحعیان گفت: تعداد فوتی‌های این بیمارستان از ابتدای سال ۹۸ تا پایان آذر نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۰ درصد کاهش داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمد تقی فتحعیان مدیر داخلی بیمارستان کوثر سمنان دلیل کاهش میزان فوتی‌ها مرکز آموزشی، درمانی و پژوهشی کوثر سمنان را افزایش کیفیت خدمات عنوان وگفت : سال‌های گذشته خدمات سرپایی به بیماران در بخش اورژانس ارائه می‌شد که انتقال این خدمات به مکانی دیگر افزایش کیفیت خدمات و کاهش فوتی‌ها را به همراه داشت.

او تعداد بیماران بستری شده در بیمارستان کوثر سمنان در ۹ ماه سال ۹۸ را یکهزار و ۴۱۴ نفر عنوان کرد و افزود: تعداد بیماران بستری شده در این مدت نسبت مدت مشابه سال گذشته هفت ونیم درصد افزایش داشت.

فتحعلیان تاکید کرد: کاهش فوتی‌های این بیمارستان در ۹ ماه امسال نسبت به ۹ ماه سال گذشته به نسبت افزایش هفت ونیم درصدی بستری بیماران محاسبه شده است.

او اضافه کرد: تعداد مراجعان سال گذشته، ۹۸ هزار و ۸۶۹ نفر بود که از این تعداد ۱۵ هزار و ۶۸۶ نفر خدمات سرپایی و ۷۴۱ نفر نیز داخل بخش اورژانس خدمت دریافت کردند.

این مقام مسوول ادامه داد: تعداد فوتی‌های سال ۹۷ نسبت به فوتی‌های سال ۹۶ در مرکز آموزشی، درمانی و پژوهشی کوثر نیز با کاهش ۲ دهم درصدی مواجه بود.

او با اشاره به اینکه میانگین بیمارانی که در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان کوثر بستری شدند در سال ۹۷ و ۹۸ ماهانه ۱۵۸ نفر بود، ادامه داد: سال ۹۷ بیمارستان کوثر به یکهزار و ۹۰۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه خدمات ارائه کرد.

فتحعیان، میانگین ماهانه تعداد بیماران بستری شده سال گذشته در این بیمارستان را یکهزار و ۳۰۷ نفر عنوان کرد و افزود: ۹۰ درصد بیماران این بیمارستان در سال جاری و سال ۹۷ در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شدند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.