یکی از وب سایت‌های تحلیل آمار فروش بازی‌های رایانه‌ای اعلام کرد که دو بازی آخر راک استار بیش از ۱۵۰ میلیون نسخه فروخته‌اند.

فروش بسیار بالای دو عنوان آخر راک استاربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عناوین شرکت راک استار همیشه جزو برترین بازی‌های رایانه‌ای جهان هستند و شرکت راک استار با عرضه عناوین خود سود بسیار بالایی را بدست می‌آورد. در نسل فعلی کنسول‌ها شرکت راک استار مجموعا دو عنوان بازی را وارد بازار کرد و همین موضوع باعث نارضایتی بسیاری از گیمر‌ها شده است. دو عنوان آخر عرضه شده توسط این شرکت GTA V و Red Dead Redemption 2 نام داشتند که با فاصله زمانی زیادی وارد بازار عناوین رایانه‌ای شدند، اما هر دو آن‌ها مانند سایر عناوین شرکت راک استار به موفقیت بسیار خوبی بین عناوین رایانه‌ای موجود در بازار دست پیدا کردند.

وجود فاصله زیاد بین دوعنوان آخر شرکت راک استار و عرضه شدن صرفا دو عنوان از بازی‌های این شرکت در نسل فعلی کنسول‌ها دلیلی جز هزینه و زمان‌بر بودن ساخت بازی‌های رایانه‌ای ندارد و شرکت راک استار ترجیح می‌دهد تا جای ممکن از عناوین خود سودآوری کند.

فروش بسیار بالای دو عنوان آخر راک استار

اما به تازگی یکی از وب سایت‌های تحلیل بازی نتایج فروش این دو عنوان را در بازار را اعلام کرده است. بر اساس این وب سایت دو عنوان Grand Theft Auto 5 و Red Dead Redemption 2 تاکنون حدود ۱۵۰ میلیون نسخه فروخته شده‌اند. این آمار برای دو بازی رایانه‌ای بسیار زیاد است و بخش تعجب بر انگیز این خبر این است که از عرضه بازی Red Dead Redemption 2 کمتر از دو سال می‌گذرد و فروش بالای این بازی در این زمان بسیار حیرت‌آور است.


بیشتر بخوانید: استفاده از هوش مصنوعی در ساخت کنترلر PS5


نباید فراموش کرد که هر دو عنوان دارای بخش آنلاین هستند و راک استار از بخش آنلاین این دو بازی سود بسیار بالایی را به جیب می‌زند؛ همچنین به تازگی شایعه‌ای در فضای مجازی منتشر شده است که اعلام می‌‎کند راک استار قصد دارد در نسل بعدی کنسول‌ها بازی‌های بیشتری را روانه بازار کند. با این حال عمر نسل فعلی کنسول‌ها به پایان رسیده است و راک استار تمرکز خود را روی نسل بعدی کنسول‌ها قرار داده است و باید تا زمان عرضه نسل بعدی کنسول‌ها برای انتشار عناوین جدید راک استار منتظر ماند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار