کاروان زیارتی استان گیلان امروز برمزار فرمانده بین المللی مقاومت درگلزار شهدا کرمان حضور یافتند.

کاروان زیارتی گیلان بر مزار حاج قاسممهرداد مسئول کاروان زیارتی استان گیلان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: شهید قاسم سلیمانی نامی است ماندگاردرتاریخ اسلام و ایران، فرماندهی غیورواسطوره‌ای دست نیافتنی برای دوستداران فرهنگ ایثار و شهادت درسراسر جهان است.

او افزود: سردارمقاومت بازمانده نسلی ازعاشقان مکتب ایثار و شهادت بود.

مهرداد تصریح کرد: سردار سلیمانی با شهادت خود موج دیگری از وحدت، همدلی و حس میهن دوستی را در دل مردمی ایجاد کرد که وجودش را مایه امنیت و حفظ استقلال کشور می‌دانستند.

مسئول کاروان زیارتی استان گیلان گفت: یک گروه ازاستان گیلان متشکل از ۴۰ نفر ازبانوان، همرزمان و کودکان از گیلان عازم گلزار شهدا شهر کرمان شدند.

او با اشاره به اینکه مدت سفر این کاروان ۴ روز است افزود: در طول مسیر مهمان نوازی و میزبانی کرمانی‌ها زبانزد بود و امیدواریم سایر استان‌ها نیز این کار ارزشمند فرهنگی را سرلوحه قرار دهند و با حضور در گلزار شهدا کرمان با ارمان‌های شهدا مقاومت تجدید پیمان کنند.

گلزار شهدای کرمان اکنون به میعادگاه دلدادگان شهدا مقاومت تبدیل شده است و از جای جای ایران اسلامی برای زیارت قبورمطهر شهدا حضور بهم میرسانند.
امروزهم گلزار شهدا کرمان، میزبان کاروان‌هایی ازاستان‌های خراسان وگیلان بود که عاشقانه و پروانه وار برای زیارت قبر مطهر سردار حاج قاسم سلیمانی آمده بودند.
انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار