رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ویژه برنامه‌های ایام الله دهه فجر در خراسان رضوی را اعلام کرد.

اعلام ویژه برنامه های دهه فجر در خراسان رضویبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام سید محمد سلطانی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در نشست خبری اعلام برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی که در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، گفت: در دهه فجر امسال ۵۳ هزار و ۶۲۲ برنامه در قالب ۶۵۳ عنوان در مناطق مختلف این استان برگزار می‌شود.

او تصریح کرد: شعار دهه فجر چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی" انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت" است و همزمان با ۱۲ بهمن سرود "خمینی‌ای امام" به وسیله هزار و ۳۵۷ دانش آموز در میدان شهدای مشهد خوانده می‌شود و رژه موتورسواران نیرو‌های مسلح هم در همین روز برگزار خواهد شد و ۴۱ موتورسوار با حضور در این میدان به صورت نمادین تمثال امام (ره) را گل افشان می‌کنند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: برپایی نمایشگاه دستاورد‌های هسته‌ای از ۱۲ تا ۱۶ بهمن در محل دانشگاه فرهنگیان مشهد، برگزاری مسابقه کتابخوانی، اذان، جلسات پرسمان دینی و همچنین مشاوره رایگان در مجتمع‌های قضایی از دیگر برنامه‌های دهه فجر در خراسان رضوی است.

حجت الاسلام سلطانی با اشاره به نام‌گذاری روز‌های دهه فجر امسال گفت: دوازدهم بهمن به نام "ولایت‌مداری، انقلابی‌گری، پیوند ناگسستنی امت و امام" و ۱۳ بهمن به نام "تفکر دینی، فرهنگ و هنر انقلابی و تمدن نوین اسلامی" نام‌گذاری شده است و "جوان انقلابی، جهاد علمی و امید آفرینی"، "مدیریت جهادی، اقتصاد مقاومتی و رونق تولید"، "سبک زندگی ایرانی - اسلامی، اعتلای منزلت و تحکیم خانواده" عناوین روز‌های چهاردهم تا شانزدهم بهمن است.

او با بیان این که "معنویت ایثار و شهادت" و "قرآن و عترت، وحدت اسلامی، آمادگی برای طلوع خورشید عظمی" عناوین روز‌های هفدهم تا هجدهم بهمن است، تصریح کرد: "امنیت پایدار، بازدارندگی، پاسداری از انقلاب" عنوان روز نوزدهم بهمن است و "مردم سالاری دینی، عدالت اجتماعی و مبارزه با فساد"، "جهاد، مقاومت و استکبار ستیزی و "حماسه حضور، عظمت ملت و تکریم سردار دلها" دیگر عناوین انتخابی تا روز بیست و دوم بهمن ماه است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: غبارروبی مزار شهدا و دیدار با نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی از جمله برنامه‌های این ایام است و رییس قوه قضاییه هم در مراسم پایانی راهپیمایی روز ۲۲ بهمن در مشهد سخنرانی خواهد کرد.

حجت الاسلام سلطانی افزود: پخش کلیپ ۱۲ ثانیه‌ای در خصوص دهه فجر در تلویزیون‌های شهری، فرودگاه، راه آهن و پایانه مسافربری از دیگر برنامه‌هایی است که در این روز‌ها انجام خواهد شد.

او تصریح کرد: دهه فجر فرصت مناسبی هم برای بصیرت افزایی و روشنگری در خصوص طرح ترامپ با عنوان معامله قرن است، چون این طرح کلاهبرداری و خیانت بزرگ قرن است و آمریکا می‌خواهد امید و آرزوی مردم ستمدیده فلسطین را به ناامیدی تبدیل کند و این کار شدنی نیست و به زودی ترامپ عاقبتی پشیمان کننده‌تر از رضا شاه و قذافی و دیگر حاکمان مستبد خواهد یافت.
 
انتهای پیام// ز.م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.