آیت الله سعیدی گفت:شکل گیری وحدت و انسجام ملی در ایران و عراق مرهون خون سردار سلیمانی است.

به گزارش گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از قم،آیت الله سعیدی،تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) روز پنجشنبه درجلسه ستاد هماهنگی گرامیداست دهه فجر درسالن محراب حرم حضرت معصومه(س) درقم، اظهار کرد: ما همه برای امام زمان(عج)، قرآن، خون شهیدان و حضرت امام(ره) کار می‌کنیم، و تحت عنایت‌های رهبری هستیم، این را باید حفظ کنیم تا شقه شقه نشویم.

او افزود:‌ هر زمان که دست‌هایی در کار آمد و اهدافی با اغراض فهمیده یا نفهمیده خواست تا بین مردم انشقاق ایجاد کندد، خداوند یک پدیده‌ای مانند سردار سلیمانی را بوجود آورد و مردم نیز حول آن متحد شدند.

آیت الله سعیدی با بیان اینکه خداوند درطول چهار دهه گذشته به نفع ملت ایران در کمین دشمنان بوده است، بیان داشت: در حادثه ترور سردار سلیمانی، دشمن به گمان خود کسی را که مشتاق شهادت بود، و دنبال قاتلش میگشت، از صحنه برداشت، ولی خبر ندارد که چه به صحنه وارد شد.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) تصریح کرد: خون این شهید بزرگوار در عراق ریخت و باعث اتحاد دو کشور ایران و عراق شد.

آیت الله سعیدی اضافه کرد: راهپیمایی که به تازگی در عراق برگزار شد، و جبهه‌های مختلف با وحدت کلمه در آن حضور پیدا کردند، سابقه نداشته‌است.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)شکل گیری وحدت و انسجام ملی در دو کشور ایران و عراق را مرهون خون سردار سلیمانی دانست و گفت: اشک‌ برای دل و قلب است انسان باید از درون بسوزد که چشمانش بارانی شود، و حاج قاسم کاری کرد که چشمان تمام ملت ما بارانی شد و این نشان دهنده این است که خداوند یک وجود مبارکی را از مردم گرفت و به شکل بهتری داد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار