معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه باید انتخاباتی پرشور را برگزار کنیم، گفت: باید همه دلسوزان نظام به جای پیروزی حزب و جناح به فکر پیروزی نظام باشند و تلاش کنیم که حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رای رقم‌ بخورد.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمدابراهیم‌الهی تبار روز پنجشنبه در نشست استاندار کرمانشاه و معاونین وی با ائمه جمعه استان که در استانداری برگزار شد، با بیان اینکه از دهم آذر ماه روند انتخابات در سراسر کشور آغاز شد، گفت: در این دوره از انتخابات در استان کرمانشاه ۴۱۲ نفر داوطلب ثبت نام کردند که ۴۰ درصد نسبت به دوره گذشته افزایش داشت.

او با اشاره به تایید صلاحیت ۸۷ درصدی نامزدها در هیات های اجرایی، افزود: ۴۰۱ نفر به هیات های نظارت معرفی شدند که در نهایت ۲۵ درصد معرفی شدگان یعنی ۹۱ نفر تایید صلاحیت شدند.

به گفته معاون‌ سیاسی استاندار کرمانشاه، کمترین آمار تایید صلاحیت ها در شهرستان اسلام آبادغرب با ۱۶.۷ درصد بود.
الهی تبار یادآور شد: هیات مرکزی نظارت تا فردا (جمعه) آخرین بررسی ها را انجام خواهد داد، شورای نگهبان نیز روز ۲۲ بهمن لیست نهایی را اعلام‌ می کند و از روز ۲۴ تا ۳۰‌ بهمن تبلیغات نامزدها آزاد می‌شود.

او با بیان اینکه یک هزار و ۵۸۵ شعب اخذ رای در سطح استان فعال می شوند، گفت: باید مجموع شعب اخذ رای را زیرپوشش آنلاین سامانه انتخابات قرار دهیم.
او در بخش دیگری از صحبت های خود خطاب به ائمه جمعه گفت: تقویت وحدت ملی، حمایت از سرمایه های اجتماعی، التزام به آرمان های انقلاب و تقویت گفتمان امام و رهبری باید مدنظر همه افراد قرار گیرد.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.