اگر لایحه تبدیل منطقه ویژه اقتصادی سرخس به منطقه آزاد در مجلس شورس اسلامی تا پایان فعالیت مجلس دهم نهایی شود در مناطق اقتصادی دوغارون و منطقه ویژه سرخس زمینه حضور سرمایه گذاران تسهیل می‌شود.

فراهم شدن حضور سرمایه گذاران در منطقه ویژه سرخس و دوغارونبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی رسولیان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در حاشیه نشست بازدید رئیس و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از فعالیت‌های منطقه ویژه سرخس گفت: همه فعالیت‌های در استان نشان از عزم جدی مدیران برای توسعه فعالیت‌های اقتصادی دارد.
 
او ادامه داد: ما شاهد عزم جدی همه مدیران و ارکان حاکمیت استان و همگرایی و تعامل برای فراهم کردن زمینه‌های توسعه اقتصادی و اشتغال زایی و کاهش نرخ بیکاری هستیم. ۱۷ درصد فضای کسب و کار و اشتغال کشور در استان است.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: ۱۲۸ هزار میلیارد تومان مجموع سرمایه گذاری‌ها در سطح استان است و ما باید به دنبال ایجاد ظرفیت‌ها باشیم.
 
رسولیان افزود: کشور افغانستان تمایل جدی به حضور سرماگذاری در استان را دارد و منطقه دوغارون و منطقه اقتصادی ویژه سرخس بهترین زمینه برای حضور سرمایه گذاران است.
 
او تصریح کرد: هر زیرساختی را که لازم بوده آستان قدس رضوی  فراهم کرده است که امیدواریم این لایحه در مجلس به تصویب برسد و زمینه حضور سرمایه گذاران فراهم شود.
 
 
انتهای پیام//م.ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بهزاد
۲۳:۲۳ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
دیگه فرصتی باقی نمونده اگه میشد تا حالا شده بود 'فقط یه نمایش و پروپاگاندای تبلیغاتی از طرف نمایندگان مجلسه.
آخرین اخبار