استاندار کرمانشاه گفت: رشد ٧٠ درصدی بازدیدکنندگان در ١٠ ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه می‌تواند زمینه حضور سرمایه گذاران جدید را برای ایجاد فضا‌های گردشگری، اقامتگاه‌های بوم گردی و اماکن تفریحی را در روستا‌ها و شهرستان‌های همجوار نیز فراهم کند.

 محوطه تاریخی بیستون  به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، بازوند در بازدید از محوطه تاریخی بیستون گفت: رشد ٧٠ درصدی  بازدیدکنندگان در ١٠ ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه می‌تواند زمینه حضور سرمایه گذاران جدید را برای ایجاد فضا‌های گردشگری، اقامتگاه‌های بوم گردی و اماکن تفریحی را در روستا‌ها و شهرستان‌های همجوار نیز فراهم کند.

او گفت: با استفاده از ظرفیت گردشگری می‌توان رونق و پویایی مطلوبی در اقتصاد منطقه ایجاد کرد.

بازوند بیان کرد : با مشارکت بخش خصوصی امکان بازدید گردشگران از نقش برجسته و کتیبه بیستون بر اساس طراحی مدرن فراهم خواهد شد.

او ادامه داد : در محوطه تاریخی بیستون با اجرای نورپردازی و ویدئومپینگ جذابیت‌های بیشتری برای جذب گردشگردی و رونق اقتصاد منطقه ایجاد می‌شود.

به گفته استاندار کرمانشاه بعد از ثبت جهانی بیستون مستندنگاری، حفاظت، مرمت و بهسازی آثار تاریخی این منطقه در دستور کار قرار گرفته و باید به کیفیت محیطی و خدمات نیز توجه شود.
انتهای  پیام/ز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.