امام جمعه شهرستان طبس

شفافیت عملکرد نامزدها مشارکت مردمی در انتخابات را افزایش می دهد

حجت الاسلام محمدی سبزواری گفت: نامزدی که شفاف عمل می کند و عملکرد او دوپهلو و محافظه کارانه نیست،مردم بیشتر به او رای می دهند.

شفافیت عملکرد نامزدها مشارکت مردمی در انتخابات افزایش می دهدحجت الاسلام محمدی سبزواری امام جمعه شهرستان طبس در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت : براساس بیانات مقام معظم رهبری نماینده باید متعهد ، متدین و کارآمد باشد، روحیه انقلابی و جهادی داشته باشد، دلسوز مردم باشد .

او افزود: اگر فرد تعهد لازم را داشته باشد خیانت نخواهد کرد و در حوزه ای که تخصص ندارد اظهار نظر جاهلانه نمی کند.

حجت الاسلام محمدی سبزواری ادامه داد: امام فرمودند بین تعهد و تخصص، تعهد مقدم است چون فرد متعهد به دنبال خیانت نیست و هر جایی که نظر غیر کارشناسانه دهد خیانت است.

امام جمعه طبس با بیان اینکه در زمینه ای که فرد با فکر خود به نتیجه نمی رسد مشورت راهکار خوبی است گفت: داشتن تیم مشاوره برای نامزد ها به میل خودشان است، گاهی کاندیداها به فکر خود متکی هستند و مشورت نمی کنند.

او اظهار کرد: علاوه بر گفتمان انتخاباتی کاندیدا سوابق نامزد نیز می تواند در انتخاب او موثر باشد و کاندیدایی که سوابق خوبی دارد مردم اقبال بهتری به او خواهند داشت.

حجت الاسلام محمدی سبزواری با بیان اینکه فصل الخطاب نهایی قانون است و کاندیدا باید تابع قانون باشد، افزود: نماینده ای که قانون را نقض کند، نمی تواند قانونگذار خوبی باشد و زیر سوال بردن قانون زیر سوال بردن نظام است.

امام جمعه شهرستان طبس گفت: رهبری در نماز جمعه اخیر به حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید کردند و فرمودند اقتدار نظام امری لازم است و مردم برای این اقتدار باید در صحنه باشند که یکی از این صحنه ها انتخابات است.

او ادامه داد: مردم هوشیار و آگاه باشند و کاندیداها را بر اساس شاخص ها و معیارهایی که در گفتمان امام و رهبری است انتخاب کنند.

انتهای پیام /ط  آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.