آیت الله دری نجف آبادی گفت: انتخابات بزرگ،سرنوشت ساز و مهم دوم اسفند در را در پیش داریم و لازم است باید داوطلبان از اسراف و تبلیغ خلاف پرهیز کنند.

داوطلبان از تبلیغات خلاف واقع پرهیز کنند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه اراک در مصلی این شهر گفت: انتخابات بزرگ، سرنوشت ساز و مهم دوم اسفند در را در پیش داریم و لازم است باید داوطلبان از اسراف و تبلیغ خلاف پرهیز کنند. 

آیت الله دری نجف آبادی افزود: چند روز دیگر اسامی داوطلبان تایید صلاحیت شده انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام می شود و تبلیغات داوطلبان هم آغاز خواهد شد و داوطلبان و طرفدارانشان به چند نکته توجه کنند، اول اینکه از اسراف و تبذیر بپرهیزند کنند چرا که مردم مشکلات دارند و بهتر است پول تبلیغات را صرف کمک به نیازمندان و محرومان کنند.

او ادامه داد: نکته دوم اینکه داوطلبان از تبلیغات خلاف واقع پرهیز کنند چه علیه دیگران و چه به نغع خود تبلیغ دروغ نکنند و قول های غیر واقعی ندهند و به اینکه توجه کنند که اگر اقداماتی به نفع ملت انجام داده اند بیان کنند. 

امام جمعه اراک افزود:  گاهی دیده می شود پول های فراوانی صرف چاپ عکس کاغذ و بنر می شود که نیازی به این همه تبلیغات نیست و این را باید بدانید که کسی که زیاد تبلیغ می کند خیلی هم قابل اعتماد نیست.

خطیب جمعه اراک از داوطلبان خواست مطابق اصل ۶۷ قاون اساسی بندهای این اصل را که در ان قسم می خورند که حافظ وحدت و یکپارچگی ملت و کشور باشند را در عمل نشان دهند و به مردم خود را اینگونه معرفی کنند.

آیت الله دری  در پایان تاکید کرد: داوطلبان افراد امین و مورد اعتماد ، پاکدست و پاک چشم را برای تبلیغات انتخاب کنند و مردم هم در انتخاب داوطلبان دقت کند چرا که مجلس فراهم آمده از خوش شهدا و الله اکبرهای مردم در طول سالهای گذشته تا به امروز است. 

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.