امام جمعه یزد گفت: طرح معامله قرن محکوم به شکست است و باید با بصیرت دینی و انقلابی در برابر توطئه‌های دشمنان اسلام و مسلمین ایستادگی کرد.

معامله قرن محکوم به شکست است/ مذاکره با بیگانگان مشکل مردم را مرتفع نمی‌کندبه گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته فرارسیدن سالروز ورود امام خمینی (ره) به ایران و پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشت و بر لزوم محافظت از دستاورد‌های انقلاب تأکید کرد.

او با بیان اینکه طرح معامله قرن محکوم به شکست است، گفت: باید با بصیرت دینی و انقلابی در برابر توطئه‌های دشمنان اسلام و مسلمین ایستادگی کرد.

آیت الله ناصری از استقلال و آزادی به عنوان مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی یاد کرد و تفزود: ایران در دوران پیش از انقلاب در هیچ زمینه‌ای استقلال نداشت و غربی‌ها با چپاول ثروت ایران به جای استقلال، ذلت را به کشور ما تحمیل می‌کردند.

او با اشاره به برخی از انتقادات مسئولان درباره انتخابات، گفت: مسئولان در بیان انتقادات توجه داشته باشند تا دشمنان از این انتقادات سوء استفاده نکنند.

امام جمعه یزد افزود: برخی مسئولان از دیگران توقع انتقادات سازنده و خوب دارند در حالی که خودشان در طرح مسئله‌ای مثل انتخابات به جای انتقاد دست به تخریب نظام می‌زنند.

او چنین انتقاداتی را دست مایه سوء استفاده دشمنان برشمرد و تاکید کرد: آن‌ها اگر نظر یا راه حلی درباره موضوعی دارند به مسئولان مربوطه ارائه دهند و از بیان انتقاداتی که سبب بدبین شدن مردم می‌شود، خودداری کنند.

آیت الله ناصری امام جمعه یزد با اشاره به ظرفیت‌های علمی، اقتصادی و اجتماعی کشور اظهار داشت: خودباوری و شجاعت باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود، زیرا تحقق این امر کشور را در راه رسیدن به پیشرفت و توسعه یاری می‌کند.

خطیب نماز جمعه یزد از اقدام مسئولان در حذف بودجه فرهنگی به دلیل کمبود بودجه به شدت انتقاد کرد و ادامه داد: این یک تفکر اشتباهی است که هر جا بودجه کم بیاید اقدام به حذف بودجه فرهنگی می‌کنند. کار فرهنگی از همه کار‌ها در کشور مهمتر است و باید بودجه آن تقویت شود.

او گفت: برخی در کشور به جای تکیه بر خودباوری داخلی به فکر حل مشکلات بر اساس مذاکره با بیگانگان هستند. مذاکره تاکنون نتوانسته مشکلات مردم را حل کند بلکه با خودباوری می‌توان ملت را به سوی سعادت راهنمایی کرد.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.