کاپیتان تیم فوتبال سپاهان گفت: ما محکوم به پیروزی برابر تیم فولاد خوزستان بودیم و در نهایت این بازی را با برد به پایان بردیم.

کیانی: محکوم به پیروزی برابر تیم فولاد بودیم / دوست داریم قلعه نویی در سپاهان بماندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی کیانی کاپیتان تیم فوتبال سپاهان درباره پیروزی این تیم برابر تیم فولاد اظهار کرد: ما می‌دانستیم بازی سختی پیش رو داریم، چون فولاد تیم  خوب و کادر فنی توانمندی دارد. متاسفانه ما هفته قبل مساوی کرده بودیم و دوست داشتیم در حضور هواداران خود پیروز شویم و محکوم به برد این بازی بودیم. بازیکنان از دقیقه یک تا ۹۰ بازی،  جانانه جنگیدند و خدا را شکر که شرمنده هواداران خود نشدیم و انشالله همین روند را ادامه بدهیم.  

کیانی درباره  صحبت‌های مطرح شده  مبنی بر حضور امیر قلعه نویی در تیم ملی درست است، گفت: ما فقط در رسانه‌ها و فضای مجازی این موضوع را شنیدیم و دوست داریم که امیر قلعه نویی در تیم ما باشد و این مربی خیلی زیاد می‌تواند به تیم ما کمک کند. قلعه نویی در مصاحبه هایش گفته است که مدیران باشگاه باید بتوانند او را حفظ کنند و امیدوارم هر اتفاقی رخ می‌دهد به نفع تیم ما باشد.  


بیشتر بخوانید: لیگ برتر فوتبال/ سپاهان ۲ - فولاد یک/ پیروزی خانگی شاگردان قلعه نویی


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار