احداث یک دستگاه آب انبار و آبشخور در راور

رئیس اداره امور مراتع در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان گفت: به منظور تامین آب شرب بهداشتی دام‌ها برای دامداران مرتع چابنگدار راور، یک دستگاه آبشخور و آب انبار با اعتباری بالغ بر ۲۱۵ میلیون ریال احداث شده است.

عباس درخشانی، رئیس اداره امور مراتع در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: در سال جاری به منظور تامین آب شرب بهداشتی دام ها، برای دامداران مرتع چابنگدار شهرستان راور، از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی در سال ۹۸، یک دستگاه آبشخور و آب انبار با اعتباری بالغ بر ۲۱۵ میلیون ریال احداث شده است.

او افزود: با اجرای این طرح، دامداران مرتع موردنظر، می‌توانند در مدت فصل چرا، آب بهداشتی و سالم برای شرب دام و استفاده‌های بهداشتی خود، ذخیره سازی کنند. 

درخشانی تصریح کرد: امسال در استان کرمان از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی ۴ دستگاه آب انبار و منبع ذخیره آب و آبشخور در حال احداث است که در شهرستان راور با تلاش شرکت تعاونی منابع طبیعی دامداران این شهرستان با انعقاد قرارداد تبصره ب بند ۴۹ با تلاش بهره برداران اجرا و اتمام شده است و در ایام الله دهه مبارک فجر به افتتاح و بهره برداری خواهند رسید.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار