گلبانگ انقلاب با حضور دانش آموزان در ورزشگاه الغدیر قزوین به صدا در آمد.

نواختن زنگ انقلاب در قزوینبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، زنگ انقلاب به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی امروز همزمان با سراسر کشور با حضور ۲ هزار دانش آموز در ورزشگاه الغدیر قزوین نواخته شد.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین در این مراسم گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در دهه مبارک فجر به پیروزی رسید و با پیروزی انقلاب بسیاری از وعده‌های خدا در قرآن برای ما معنا شد.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی افزود : خدا در یکی از آیات قرآن فرموده وقتی حق بیاید، باطل نابود می‌شود و در بعثت نبی مکرم اسلام (ص) و پیروزی انقلاب اسلامی این معنا را مشاهده کردیم.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: زمانی که امام خمینی (ره) قیام کردند، همه سردمداران کشور‌های دنیا از جمله امریکا، اروپا، شوروی و چین در مقابل ایشان ایستاده بودند، اما با عنایت الهی انقلابِ امام به پیروزی رسید.

امام جمعه قزوین بیان کرد: در دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی کار انقلاب آغاز شد و پایان نیافته است و قرار است این شجره طیبه که پایگاهش جمهوری اسلامی ایران است، بال گشوده و عالم را فرا بگیرد، چرا که خداوند فرموده پرچم حق، عالم را فرا خواهد گرفت.

او یادآور شد: امام صادق علیه السلام فرموده پیش از ظهور امام زمان (عج) دولتی (حکومتی) می‌آید که به ظهور حضرت متصل می‌شود و امروز همه منتظریم تا در این دوران این امر محقق گردد.

استاندار قزوین هم در این مراسم گفت: جشن انقلاب امسال در روز‌هایی برگزار می‌شود که ایران اسلامی در شرایط سختی قرار دارد و همه امکانات دشمن علیه ایران بسیج شده است تا به نظام آسیب بزند.

هدایت الله جمالی پور افزود: دهه مبارک فجر فرصت مغتنمی است تا عوامل پیروزی انقلاب را مرور کرده و با نگاه به اهداف و آرمان‌های ارزشی، مسیر آینده را پیدا کنیم.

او اضافه کرد:انقلاب اسلامی برای زنده کردن حقوق مردم و ارزش‌های دینی به وقوع پیوست و پیروزی انقلاب مرهون حضور مردم و رهبری آگاه بود.

جمالی پور گفت: در آستانه جشن انقلاب و سخت‌ترین شرایط پس از انقلاب قرار داریم لذا باید به رأی و نظر مردم و سلایق و عقاید مردم اهمیت دهیم و آن‌ها را در صحنه حفظ کنیم تا پیروزی و موفقیت شکل بگیرد.

استاندار یادآور شد: امروز همه مردم را باید فرزندان نظام بدانیم، چون دشمن دنبال تفرقه و طرح خودی و غیر خودی است تا با بر هم زدن انسجام ملی به هدف برسد به همین دلیل باید دانست تنها شناخت درست مسیر و اهداف امام و انقلاب ما را در ادامه مسیر به پیروزی می‌رساند.

جمالی پور اضافه کرد: همه وظیفه داریم حضور مردم را در صحنه حفظ کنیم و بیانیه گام دوم را چراغ راه آینده قرار دهیم و در مسیر وحدت گام برداریم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.