در اولین روز از دهه فجر چند طرح در شهرستان خمین به بهره برداری می‌رسد.

بهره برداری از چند طرح دهه فجری در شهرستان خمینبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  به مناسبت آغاز فجر چهل و یکم انقلاب اسلامی ایران در استان مرکزی و سالروز ورود تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب به میهن اسلامی و با حضور مهندس آقازاده استاندار مرکزی ۱۱۷ طرح عمرانی، اقتصادی و فرهنگی با ۳۰۶ میلیارد تومان اعتبار در شهرستان خمین به بهره برداری می‌رسد و یا کلنگ زنی می‌شود.

دامداری ۳ هزار راسی دام سبک با اعتبار ۴ میلیارد تومان، پایگاه سلامت روستای چهارچشمه شهرستان خمین با اعتبار ۷۴۵ میلیون تومان، مدرسه خیر ساز مرحومه پریدخت حقیقی با اعتبار ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از جمله طرح‌هایی است که ادر شهرستان خمین به بهره برداری می‌رسد.

همچنین با حضور مسئولان استان مرکزی و شهرستان خمین عملیات ساخت پست ۴۰۰ کیلو ولتی شهرستان خمین با اعتبار ۱۸۰ میلیارد تومان آغاز خواهد شد.

افتتاح بیش از هزار طرح دهه فجری در استان مرکزی

سید علی آقازاده استاندار مرکزی در نشست خبری چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در بیت امام خمینی (ره) در خمین گفت: در ایام الله دهه فجر، هزار و ۱۹۶طرح در استان مرکزی با اعتبار ۳ هزار و ۸۷۰ میلیارد تومان ا افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

آقازاده با بیان اینکه در دهه فجر امسال در مقایسه با پارسال شاهد افزایش ۳۰ درصدی سرمایه گذاری در طرح‌ها هستیم افزود: طرح‌های که امسال افتتاح می‌شود در مجموع برای ۱۰ هزار و ۱۶۲ نفر اشتغال ایجاد می‌کند.

انتهای پیام / ج

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.