امیرمکری گفت: تمام هزینه‌های برگزاری مراسم سالروز ورود امام خمینی(ره)، صرف ساخت مدرسه در مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان شد.

هزینه‌های مراسم گرامیداشت ورود امام خمینی(ره) صرف مدرسه در مناطق سیل زده شدبه گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، سیاوش امیرمکری مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در مراسم چهل و یکمین سالگرد ورود حضرت امام خمینی(ره) رهبر کبیر انقلاب که در ترمینال یک فرودگاه مهرآباد برگزار شد، اظهار کرد: امروز ۴۱ امین سالگرد ورود رهبر کبیر انقلاب به کشور است و در طی این سال‌ها کشور ما شاهد تحولات بسیار زیادی بوده است و البته توانسته آ‌ینده خوبی را هم رقم بزند.

او ادامه داد: بعد از انقلاب در طی ۴۱ سال گذشته دشمنان ایران اسلامی برای شکست دادن ایران اقدامات بسیار گوناگونی را انجام داده‌اند که البته هیچ کدام از این اقدامات موفقیت آمیز نبوده است.

امیرمکری گفت: ما توانسته‌ایم در طول ۴۱ سال گذشته استوار بایستیم و با تجربه‌هایی که از انقلاب به دست آورده‌ایم نقشه‌های پوشالی استکبار را شکست دهیم.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران افزود: نقش امام خمینی (ره) در قرن بیستم بسیار چشمگیر بوده است چرا که ایشان با ایجاد انقلابی عظیم و تغییر رژیم توانستند ایران را به نظام جمهوری اسلامی تبدیل کنند که البته تمامی این اتفاقات با از خودگذشتگی مردم رقم خورده است.

او اظهار کرد: امام خمینی (ره) توانست کشور ما را به نظام مردم سالاری تبدیل کند و این موضوع و نقش آن بر کسی پوشیده نیست.


بیشتر بخوانید: مراسم سالگرد ورود تاریخی امام راحل (ره) در فرودگاه مهرآباد آغاز شد 


امیرمکری بیان کرد: شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران مفتخر است هرساله در ترمینال یک فرودگاه مهرآباد مراسم باشکوهی را همزمان با سالروز ورود تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برگزار کند، اما امسال تصمیم گرفت هزینه برگزاری این مناسبت‌ و تمامی مناسبت‌هایی را که در این ایام برگزار می‌شد، صرف ساخت مدرسه‌ای در مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار