استاندار گیلان گفت: در ایام الله دهه فجر ۹۵۵ طرح با ۲ هزار و ۴۵۹ میلیارد تومان هزینه و سرمایه گذاری در استان به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، ارسلان زارع، استاندار گیلان در مراسم آغاز ویژه برنامه‌های دهه فجر در گلزار شهدای رشت گفت: ۹۵۵ طرح عمرانی، اقتصادی، گردشگری، کشاورزی، صنعتی، عمران شهری و روستایی، آموزشی، ورزشی فناوری و بندری با ۲ هزار و ۴۵۹ میلیارد تومان هزینه و سرمایه گذاری آماده افتتاح است.

او افزود: بخش خصوصی هزار و ۵۲۱ میلیارد تومان برای اجرای این طرح‌ها هزینه و سرمایه گذاری کرده است.

استاندار گیلان گفت: هزینه و سرمایه گذاری در طرح‌هایی که دهه فجر امسال افتتاح می‌شود در مقایسه با سال گذشته ۳۳ درصد بیشتر است.

ارسلان زارع افزود: توجه به ایجاد اشتغال یکی از موضوعات محوری ۹۵۵ طرحی است که در دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسد.

او گفت: آرامش امنیت و اقتدار کنونی کشور مان مرهون مجاهدت‌ها، ایثارگری‌ها و فداکاری‌های شهیدان سرافرازمان است.

استاندار گیلان، با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران شروع یک راه پرافتخار و سعادت بخش برای ملت ایران شد، افزود: انقلاب اسلامی ایران به ما آموخت با وحدت کلمه و پیروی از رهبری می‌تواند موضعی واحد داشته باشد و با صراحت در مقابل استکبار بیاستد.

زارع گفت: تحریم‌های استکبار اگرچه سختی است، اما مقاومت دربرابر آن موجب سربلندی ملت ایران می‌شود.

استاندار گیلان افزود: تحریم‌های ناجوانمردانه با تلاش و حمایت از بخش خصوصی و همکاری همه قوا از پیش رو برمی داریم.

ارسلان زارع، با بیان اینکه همه مردم انقلاب را از آن خود می‌دانند، گفت: در دهه مبارک فجر، جشن‌های انقلاب اسلامی را امیدوارانه‌تر و پرنشاط‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌کنند و راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با شکوه‌تر برگزار می‌شود.

او بر وحدت در میان گروه‌های مختلف و تقویت آن تأکید و تصریح کرد: وحدت و انسجام ملی را در روز ۲۲ بهمن و انتخابات ۲ اسفند ماه به رخ جهانییان خواهیم کشید.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.