رقابت‌های لیگ کشتی آزاد نوجوانان مازندران جام پهلوان عبدالله موحد با قهرمانی تیم آکادمی علیرضا حیدری قائمشهر پایان یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، دیدار‌های مرحله نیمه نهایی و فینال مسابقات لیگ کشتی آزاد نوجوانان مازندران در سالن ورزشی روستای قراخیل شهرستان قائمشهر برگزار شد.

در نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی، دارالوکاله شجاعی جویبار و باشگاه مالک اشتر بابل به مصاف هم رفتند که در پایان این مسابقه جذاب، تیم جویباری بود که به برتری ۶ بر ۴ دست یافت و به عنوان اولین فینالیست شناخته شد.

در دیدار دوم مرحله نیمه نهایی نیز، تیم باشگاه آزادگان بابل به مصاف آکادمی علیرضا حیدری قائمشهر رفت که این مسابقه با برتری ۸ بر ۲  آکادمی علیرضا حیدری به پایان رسید.

در دیدار رده بندی، باشگاه مالک اشتر بابل در مقابل همشهری اش آزادگان، ۶ بر ۴ پیروز شد و به مقام سوم رقابت‌ها دست یافت.

فینال این مسابقات را تیم‌های آکادمی علیرضا حیدری قائمشهر و دارالوکاله شجاعی جویبار برگزار کردند.

تیم حیدری قائمشهر در این دیدار مهیج ۷ بر ۳ پیروز شد تا عنوان قهرمانی لیگ کشتی آزاد نوجوانان مازندران را از آن خود کند.

این دوره از مسابقات لیگ کشتی آزاد نوجوانان مازندران با حضور ۱۴ تیم و شرکت بیش از ۳۴۰ کشتی گیر از سراسر مازندران و یک تیم مهمان از استان گیلان در دو گروه و در مدت ۸ هفته در شهر‌های مختلف استان مازندران برگزار شد.

ثمربخش رئیس هیات کشتی مازندران، سلمان قادری نایب رئیس هیات کشتی استان و غلامرضا نوری زاده دبیر هیات کشتی مازندران، عسکری محمدیان نایب قهرمان دو دوره المپیک و مجید ترکان قهرمان کشتی جهان با حضور در سالن محل برگزاری رقابت ها، از نزدیک مسابقات را تماشا کردند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار