امام جمعه آبادان؛

باید با رویکردی نو به برنامه های دهه فجر پرداخته شود

امام جمعه آبادان گفت:برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی باید برنامه ای نو و تاثیر گزار باشد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور امام جمعه آبادان در جلسه شورای فرهنگ عمومی آبادان ضمن تبریک فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: باید با رویکردی نو به برنامه های دهه فجر پرداخته شود و از حالت کلیشه و تکراری فاصله گرفت .

او افزود: دهه فجر فرصت بسیار مناسبی است تا دستاوردهای انقلاب باشکوه اسلامی ایران به مردم بویژه جوانان شناسانده شود تا مردم  بدانند که هم در زمینه های علمی و آموزشی و بسیاری موارد دیگر چه پیشرفتهای شگرفی نصیب کشورمان شده است .

امام جمعه آبادان گفت: باید به مسائل مهم اجتماعی از جمله طلاق و نیز انس با مسجد، برنامه های دینی و معنوی و حتی ارتقاء فرهنگ بهداشت عمومی نیز توجه بیشتری شود .

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور با گلایه مندی از برخی برنامه های خلاف شرع در برخی سفره خانه ها  گفت: باید با نظارت بیشتر بر سفره خانه ها از ارتکاب آنان به خلاف جلوگیری شود و سفره خانه هایی که مجوز ندارند بسته شوند.

بیژن ربیعی معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار آبادان نیز در این جلسه گفت: باید برای ارتقا فرهنگ عمومی پیوندی بین بخش های اجتماعی و یا حتی اقتصادی جامعه انجام شود تا نتیجه بهتری در برنامه های فرهنگی شهری بدست آوریم.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.