کودک خردسال روستایی که بر اثر سقوط بهمن در زیر برف مدفون شده بود توسط امدادگران هلال احمر اسکو و اهالی روستا از مرگ حتمی نجات یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، کودک خردسال روستایی که بر اثر سقوط بهمن در زیر برف مدفون شده بود توسط امدادگران هلال احمر اسکو و اهالی روستا از مرگ حتمی نجات یافت.

 یوسفی پورماجد رئیس هلال احمر شهرستان اسکو گفت:این حادثه ظهر امروز ساعت ۱۲ در روستای کهنمو در بخش مرکزی اسکو روی داده و در پی آن پسر بچه ۱۱ ساله‌ای که در زیر تپه‌ای کوه مانند مشغول بازی بود که به ناگهان بهمن و برف انباشته شده روی تپه ریزش کرده و بر روی کودک سقوط می کند.

رئیس هلال احمر اسکو گفت:در اثر این ریزش، کودک خردسال در زیر ۲ متر برف مدفون می‌شود.

او افزود:با اعلام به موقع اهالی روستا، امدادگران پایگاه هلال احمر به محل حادثه اعزام و مشغول جستجو و برف روبی می‌شوند و پس از گذشت حدود یکساعت از زمان حادثه موفق به یافتن پسر بچه مدفون شده می‌شوند.

یوسفی پورماجد گفت:علیرغم گذشت یکساعت از زمان مدفون شدن، پسر بچه بطور سالم در حالی که گریه میکرد از زیر برف بیرون کشیده و پس از اقدامات کمک‌های اولیه جهت اطمینان بیشتر از سلامتی وی ابتدا به بیمارستان اسکو و سپس به مرکز درمانی امام رضا  تبریز اعزام شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۱ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
دستتان درد نکند ممنونیم خبر خوشی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۵ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
اخیه خدا رو شکر چیزی نشده
Romania
ناشناس
۰۷:۰۷ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
خدا رو شکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۴ ۱۲ بهمن ۱۳۹۸
واقعا معجزه است زير اونهمه برف خفه نشده