سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: من به برخی از هواداران استقلال که فحش و ناسزا دادند پیروزی تیمشان را تبریک نمی گویم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در نشست خبری بعد از بازی برابر تیم استقلال تهران اظهار داشت: بازی زیبایی بود و هر ۲ تیم به دنبال پیروزی در این دیدار بودند. ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و حتی بهتر از استقلال در نیمه اول بودیم و به گل هم رسیدیم. بازی را خوب کنترل کردیم که استقلال در یکی از ضد حملات برخلاف جریان بازی گل مساوی را به ثمر رساند.

او ادامه داد: در نیمه دوم هم با اشتباهی که خودمان مرتکب شدیم، موقعیت را به استقلال دادیم. من فکر می‌کنم که بازیکنان ما امروز خیلی خوب بازی کردند، اما تجربه استقلال و کیفیت چند بازیکن این تیم  باعث شد که بازی به سود این تیم به پایان برسد. من به کادر فنی استقلال و  هوادارانیکه حرمت ورزشگاه را حفظ کردند این برد را تبریک می گویم، نه به آن هوادارانی که فحش و ناسزا دادند که لایق خودشان بودند. من به آن‌ها تبریک نمی‌گویم که جو ورزشگاه را مسموم کردند. امیدوارم برخورد لازم صورت بگیرد  که دیگر شاهد چنین رفتار‌هایی در ورزشگاه‌ها نباشیم.  

تارتار درباره اینکه تا پایان فصل نوزدهم در  باشگاه نفت مسجد سلیمان می ماند یا از این تیم جدا می‌شود، گفت: اتفاقات گذشته به پایان رسیده است و در حال حاضر من مربی تیم نفت مسجد سلیمان هستم و با تمام وجود به اتفاق کادر فنی تیم کار می‌کنم و تا آخر فصل در این تیم خواهم بود. ما یکسری مشکلات داشتیم که خدا را شکر مشکلات تا حدود زیادی مرتفع شد.

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان درباره خطا‌های شدید بازیکنان این تیم توصیه کادر فنی بود یا سرمای هوا در این موضوع تاثیرگذار بود، تصریح کرد: من خشونت را از سمت استقلالی‌ها دیدم تا اینکه بازیکنان ما رفتار خشنی داشته باشند. آسیب دیدگی دیاباته هم درگیری نبود و فکر می‌کنم کشیدگی در پایش ایجاد شد. من همیشه از بازیکنان خود خواستم که جوانمردانه بازی کنند. 


بیشتر بخوانید: استقلال ۲ - نفت مسجدسلیمان یک/ شاگردان مجیدی با کامبک به استقبال دربی رفتند


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار