استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: دانشگاه علوم پزشکی به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و کاهش استرس و نگرانی مردم اطلاع رسانی گسترده‌ای داشته باشد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست کارگروه سلامت و امنیت غذایی اظهار داشت: به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و کاهش استرس و نگرانی مردم، دانشگاه علوم پزشکی در این خصوص اطلاع رسانی گسترده‌ای داشته باشد.

او افزود: دانشگاه علوم پزشکی با بهره گیری از نظر متخصصان و کارشناسان خود، از طریق رسانه‌ها و مطبوعات در خصوص راه‌های ابتلا، روش‌های پیشگیری و آمادگی استان در این خصوص اطلاع رسانی جامع و مستمری داشته باشد.

عباسی از مردم استان تقاضا کرد: اخبار مرتبط با ویروس کرونا را تنها از منابع رسمی به ویژه از ناحیه دانشگاه علوم پزشکی دنبال کنند و به اخبار غیررسمی و شایعات شکل گرفته در این خصوص توجهی نکنند.

او با تأکید بر آمادگی همه دستگاه‌های خدمات رسان و ایجاد هماهنگی بین بخشی در استان ادامه داد: تمامی دستگاه‌های اجرایی استان به ویژه دستگاه‌های خدمات رسان آمادگی لازم را داشته باشند و با رصد وضعیت استان و ایجاد هماهنگی بین بخشی زمینه‌های انتشار ویروس کرونا را به حداقل برسانند.

عباسی گفت: فرمانداران شهرستان‌های ۱۰ گانه استان نیز هر چه سریع‌تر با حضور همه دستگاه‌های شهرستانی نشستی برگزار کرده و اقدامات و هماهنگی لازم را خصوص پیشگیری از انتشار ویروس کرونا ایجاد کنند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار