فرمانده انتظامی استان همدان گفت: ۷۶ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان همدان امسال شناسایی شد.

فرمانده انتظامی استان همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سردار کامرانی صالح ، فرمانده انتظامی استان همدان در نشست خبری با اصحاب رسانه با تبریک دهه فجر و یاد و گرامی شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی گفت: جشن چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی حضور همه مردم در صحنه و به رخ کشیدن قدرت بزرگ انقلاب اسلامی است.

او افزود: در ۲۲ بهمن برای حوزه ترافیکی تمهیدات ویژه‌ای در نظر گرفته شده است و امنیت تمامی مراسم‌ها ایجاد شده است .

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به انتخابات پیش رو بیان کرد: انقلاب اسلامی با قدرت عظیم مردم عجین شده است و یا تمام توان در برابر همه هجمه‌ها ایستادگی کرده است.

کامرانی صالح با بیان اینکه دشمن هدف خود را انتخابات و کاهش حضور مردم قرار داده است، گفت: همه ما باید در برابر توطئه دشمن با حضور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح داشته باشیم.

او با اشاره به تماس بیش از هشت هزار نفر با سامانه  ۱۱۰ گفت: بیش از پنح و نیم تن انواع مواد مخدر  را با متلاشی کردن ۷۶ باند مواد مخدر کشف کرده ایم.

او با بیان اینکه آموزش نفش موثر و مهمی در کاهش جرائم و تخلفات دارد، گفت: رعایت مقررات و اطلاع رسانی صحیح بسیاری از خسارت های مادی و جانی را در این حوزه کاهش خواهد داد.

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه با آموزش بیش از هفتاد درصد جرائم و تخلفات کاهش می یابد، گفت: در سایت نما پلیس کشفیات به نمایش گذاشته می شود و مردم می توانند با مراجعه به این سایت اموال مسروقه خود را شناسای کنند.

سردار کامرانی صالح با اشاره به افزایش تصادفات جاده ای در استان بیان کرد: متاسفانه در این حوزه شاهد افزایش ۱۲ درصدی فوتی‌ها در جاده‌های استان همدان بوده ایم.

او با بیان اینکه بیشتر این تصادفات در انتهای مسیر و ۳۰ کیلومتری شهر‌ها هستیم، گفت: آموزش صحیح و رعایت نکات ایمنی از مهمترین عوامل کاهش تصادفات و فوتی‌ها در جاده‌ها هستیم.

او در ادامه با اشاره به عملکرد پلیس فتا افزود: یک هزار و سیصد پرونده در حوزه تخلفات سایبری و اینترنتی در استان تشکیل داده ایم و ۲۷۴ نفر در این زمینه ها  دستگیر شده اند.

کامرانی صالح با بیان اینکه بیشتر جرائم در حوزه‌های مالی، برداشت‌های غیر مجاز و مزاحمت‌های اینترنتی بوده است، گفت: دراین حوزه ۱۵۸ جلسه آموزشی برای عموم مردم و مراجعه کنندگان برگزار شده است.

فرمانده انتظامی استان همدان  با اشاره به اهمیت مشاوره و آموزش در کاهش جرائم، بیان کرد: در حوزه مشاوره ۵ هزار ۹۲۶ پرونده در ۴۵ مرکز تشکیل شده است.

کامرانی صالح با اشاره به اینکه از میزان ۸۴ درصد سازش و رضایت مندی ایجاد شده است، گفت: این درصد معادل ۴ هزار ۹۷۷ پرونده است.

 او با اشاره به سامانه ۱۹۷ در حوزه عملکرد پلیس بیان کرد: در این حوزه یک هزار و ۵۰۰ نفر مراجعه حضوری داشته اند.

 فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه بیش از ۲۶ هزار تماس با این سامانه تماس گرفته اند، بیان کرد: در این میان بیش از ۳۶ درصد رضایت مندی ایجاد شده است.

کامرانی صالح با اشاره به قاچاق کالا در استان همدان گفت: در این حوزه ۲ هزار و ۹۰۰ پرونده تشکیل شده است که ۲۱۱ مورد ارزش بالای ۱۰۰ میلیون و ۲۳ پرونده بالای ۵۰۰ میلیون بوده است.

او در ادامه افزود: دراین حوزه بیش از سه هزار و هفتصد عملیات و سه هزار نفر دستگیر شده اند.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت:در حوزه آگاهی نیز ۳۶ باند شناسایی و متلاشی شده است.

کامرانی صالح با اشاره به عملکرد پلیس در حوزه مواد مخدر و کشف بیش از پنج و نیم تن بیان کرد: در این حوزه ۷۶ باند متلاشی، ۹هزار نفر خرده فروش عمده فروش دستگیر شده است.

او با اشاره به اینکه استان همدان در حوزه امنیت و سرقت جزو ۳ استان برتر در کشور است، گفت: بیش از ۷۰ درصد سرقت‌های خرد توسط معتادین انجام می‌شود.

او با اشاره به اینکه استان همدان در حوزه امنیت و سرقت جزو ۳ استان برتر در کشور است، گفت: بیش از ۷۰ درصد سرقت‌های خرد توسط معتادین انجام می‌شود.

کامرانی صالح  با اشاره به بحث آلودگی هوا در استان و شهر همدان گفت: عمده مشکل در این حوزه مرتبط با مباحث ترافیکی نیست و با تدابیر ترافیکی بر طرف نخواهد شد.

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.