رقابت‌های لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا بامداد و صبح امروز با برگزاری ۱۰ دیدار پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا (NBA) بامداد و صبح امروز با برگزاری ۱۰ دیدار در شرق و غرب آمریکا پیگیری شد که در یکی از مهم‌ترین دیدار‌ها آن تیم بسکتبال لس آنجلس لیکرز که روز گذشته یازدهمین شکست فصلش را تجربه کرده بود موفق شد با نتیجه ۱۲۹ - ۱۱۳ برنده بازی مقابل ساکرامنتو باشد تا همچنان با اقتدار در صدر کنفرانس غرب باقی بماند.  

لس آنجلس کلیپرز هم در یکی دیگر از دیدار‌های مهم کنفرانس غرب برابر مینه سوتا قرار گرفت و با نتیجه ۱۱۸ - ۱۰۶ برنده بازی شد تا با این برد سی و چهارمین پیروزی فصلش را کسب کند و در جایگاه سوم کنفرانس غرب باقی بماند. یوتا هم که این روز‌ها تیم چهارم کنفرانس غرب است با نتیجه ۱۲۴ - ۱۰۷ برابر پورتلند شکست خورد تا از کسب سی و سومین برد فصلش ناکام بماند.  

اما در کنفرانس شرق هم چند دیدار مهم و البته حساس پیگیری شد که در یکی از دیدنی‌ترین آن‌ها تیم‌های بسکتبال فیلادلفیا و بوستون به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این بوستون سلتیک بود که موفق شد با نتیجه ۱۱۶ - ۹۵ برنده بازی باشد و سی و سومین برد فصلش را کسب کند.  

میامی هم در یکی دیگر از دیدار‌های دیدنی و البته مهم کنفرانس شرق با اورلاندو بازی کرد و موفق شد با نتیجه ۱۰۲ - ۸۹ برنده مسابقه باشد تا با این برد و کسب سی و سومین بردش پس از سلتیک بوستون درجایگاه چهارم جدول رده بندی کنفرانس شرق باقی بماند.  

نتایج دیگر دیدار‌های امروز به شرح زیر است:

پیروزی لس آنجلسی‌ها برابر حریفان / شکست فیلادلفیا مقابل سلتیک


بیشتر بخوانید:

شکست صدر نشینان شرق و غرب برابر حریفان / تثبیت دومی تورنتو با پیروزی برابر دیتروید

مرگ مشکوک ستاره بسکتبال آمریکا / فیلم سقوط هلیکوپتر ۳ سال قبل منتشر شد! + فیلم

ادای احترام به کوبی برایانت در لیگ برتر بسکتبال ایران


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار