مهم‌ترین حوادث امروز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز (یکشنبه ۱۳ بهمن ماه ۹۸) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری کلاهبردار ٧ میلیاردی در رضوانشهر

سرگرد امیر وهاب زاده، فرمانده انتظامی رضوانشهر گفت: ماموران انتظامی حین گشت زنی در محور انزلی - رضوانشهر به حرکات راننده یک دستگاه خودرو اوپتیما مشکوک شدند.

او با بیان اینکه با استعلام به عمل آمده مشخص شد خودروی مورد نظر دارای دستور توقیف قضایی از استان تهران به علت کلاهبرداری است، افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی خودروی مورد نظر را در ایست و بازرسی شهرستان رضوانشهر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی رضوانشهر با اشاره به اینکه متهم ۵۰ ساله در تحقیقات پلیس به کلاهبرداری و اخذ خودرو به ارزش ۷ میلیارد ریال از طریق جعل عنوان از فردی در استان تهران اعتراف کرد، اظهار داشت: متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

سارقان کابل مخابرات در صومعه‌سرا دستگیر شدند

سرهنگ رضا کوهستانی، فرمانده انتظامی صومعه‌سرا گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم کابل مخابرات در شهرستان صومعه‌سرا، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی صحنه‌های سرقت و تحقیقات میدانی ۲ متهم این پرونده‌ها و مخفیگاه آن‌ها را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی صومعه‌سرا اظهار داشت: با هماهنگی مقام قضایی ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شده و در یک عملیات متهمان را دستگیر کردند.

سرهنگ کوهستانی تصریح کرد: متهمان در تحقیقات پلیس به ۱۳ فقره سرقت کابل مخابرات در صومعه‌سرا اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی صومعه‌سرا با بیان اینکه سارق ۳۸ و ۴۰ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند، تصریح کرد: برقراری نظم و امنیت مطلوب، جلب رضایت‌مندی شهروندان و تحقق احساس امنیت، همواره سرلوحه کار پلیس است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.