برزگر گفت: با توجه به اتفاقات رخ داده در لیگ برتر بسکتبال دیگر قصد ندارم تیم‌داری کنم.

حبیب برزگر مدیرعامل تیم  بسکتبال توفارقان آذرشهر در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره کناره‌گیری این تیم از مسابقات لیگ برتر بسکتبال گفت: تصمیم گرفتیم تا با اتفاقات پیش آمده در ما برابر پتروشیمی بندر امام از مسابقات لیگ برتر بسکتبال کنار بکشیم.

او در پاسخ به این سوال که دقیقا چه اتفاقی باعث شد تا تیم بسکتبال توفارقان از مسابقات کنار بکشد عنوان کرد: از این تصمیم و از اتفاقاتی که در بازی مقابل پتروشیمی بندر امام رخ داد خود ما هم تعجب کردیم. این اتفاق حق کشی بود و ما انتظار نداشتیم تا اینطور برخورد شود. تیم ما از اول فصل نمی‌توانست در خانه به میدان برود و همواره دیدار‌هایی که میزبان بودیم را در تبریز برگزار می‌کردیم.

قصد داشتیم میزبانی را به شهر خود بیاوریم 

مدیرعامل توفارقان ادامه داد: ابتدا به ما گفتند که باید سالن را در چند بخش بازسازی کنیم. همچنین گفتند که نمی‌توانیم از کفپوش استفاده کنیم، اما بعد از آن ما دیدیم در شهر‌های کرمان و شهرکرد از چنین کف‌پوشی برای سالن‌ها استفاده می‌شود. اعتراض کردیم و در ادامه با این موضوع موافقت شد. ما هم قصد داشتیم تا میزبانی بازی‌های خود را به آذر شهر بیاوریم تا از حضور هواداران سود ببریم برای همین با سعی و تلاش شرایط سالن را مهیای دیدار کردیم. به فدراسیون هم اعلام کردیم که آماده برگزاری این مسابقه هستیم.

برزگر بیان داشت: من یکشنبه با مسئولان فدراسیون از جمله عماری دبیر فدراسیون بسکتبال صحبت کردم. نامه‌ای هم برای مسئولان ارسال کردم که مستندات آن موجود است. حتی به دبیر فدراسیون هم گفتم که ما آمادگی این را داریم که پنج شنبه میزبانی بازی را بر عهده بگیریم و از فدراسیون می‌خواهیم تا در این زمان ناظر را به آذرشهر اعزام کند تا  از سالن بازدید کند  و پس از ارزیابی‌های زمینه میزبانی ما در این دیدار را فراهم شود، اما این اتفاق رخ  نداد.  

دبیر و رئیس فدراسیون پاسخ تماس ما را ندادند

او در ادامه و در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود نامه باشگاه ۲ روز مانده به بازی یعنی ۸ بهمن به فدراسیون ارسال شده است بیان داشت:  برخلاف این ادعا نامه ما ۶ بهمن ارسال شد و حتی در این مدت نماینده پتروشیمی هم  نامه را روی میز فدراسیونی‌ها دیده بود و پس از آن هم درباره همین مسئله  با مدیرفنی ما تماس گرفت تا جویای این مسئله شود که بازی در آذرشهر برگزار می‌شود و یا در تبریز. از این اتفاقات واقعاً تعجب می‌کنم. پس از اینکه ناظر اعزام نشد چند بار با  عماری دبیر فدراسیون و طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال هم تماس گرفتم، اما متاسفانه آن‌ها هم پاسخگو نبودند. البته بعدا متوجه شدم که عماری همراه با تیم ملی بسکتبال نوجوانان به مجارستان رفته بود.

مدیرعامل توفارقان بیان داشت: ما برای بازی برابر پتروشیمی بندر امام تبلیغ زیادی انجام داده بودیم. حتی برای تماشای این بازی هزار و پانصد هوادار هم به سالن برگزاری مسابقه آمدند  تا از نزدیک شاهد این دیدار باشند، اما در آخر این اتفاق رخ نداد و تیم پتروشیمی به آذر شهر نیامد.

دیگر قصد ندارم در رشته بسکتبال تیم‌داری کنم

برزگر در پاسخ به این سوال که آیا قصد تیم داری در بسکتبال را دارید یا خیر عنوان کرد: دیگر قصد تیم‌داری در بسکتبال را ندارم.  از سال ۱۳۹۵ کارمان را در استان آغاز کردیم و پس از آن لیگ‌های یک و دو  را تجربه کردیم. سرانجام هم لیگ برتری شدیم. حتی با وجود اینکه  امسال بازیکنان شاخص و سرشناسی نداشتیم و تنها از ۲ بازیکن خارجی استفاده می‌کردیم در نهایت توانستیم نتایج خوب و قابل قبولی بگیریم. همچنین مبلغ قراردادهای ما خیلی بالا نبود.  

او افزود: تیم ما نماینده آذربایجان بود، اما حالا با این اتفاق دیگر قصد تیم داری نداریم.   برخی ادعا کردند که ما این کار را برای این انجام دادیم که نمی‌توانستیم هزینه تیم را پرداخت کنیم در صورتی که این طور نیست و ما حق کادر فنی و بازیکنان را به صورت کامل و ۱۰۰ درصد پرداخت کرده ایم.


بیشتر بخوانید:

تهدید توفارقانی‌ها برای کناره گیری از لیگ برتر

بازی تیم‌های بسکتبال پتروشیمی و توفارقان لغو شد

بازی تیم‌های بسکتبال پتروشیمی و توفارقان لغو شد


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار