مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز گفت: همزمان با سالگرد انقلاب اسلامی از تیم عملیات ویژه سازمان آتش نشانی شیراز رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، قانع مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز با اشاره به توانمندی‌های خاص گروه ویژه آتش نشانی اظهار کرد: اعضای این گروه نسبت به سایر آتش نشانان دوره‌های بیشتری را سپری کرده اند و از آمادگی بیشتری برخوردارند.

او با اشاره به اینکه نیرو‌های عملیات ویژه متشکل از تیم‌های کوهستان، غواصی و هزمت برای نخستین بار در شیراز تشکیل شده است، بیان کرد: توانمندی‌های نیرو‌های ویژه همه جانبه است و با توجه به وجود امکانات سنگ نوردی، امکانات ورزشی و وجود ماشین آلات پیشرفته و به روز، این ایستگاه را به عنوان تیم عملیات ویژه راه اندازی کردیم.

قانع، فلسفه تشکیل تیم عملیات ویژه آتش نشانی را استفاده از نیرو‌های کمتر با توانمندی بیشتر در برخی عملیات‌ها دانست و بیان کرد: تیم عملیات ویژه آتش نشانی همیشه و در همه حال همانند سایر نیرو‌های آتش نشانی آماده کمک رسانی به عموم مردم هستند.

او تاکید کرد: شهروندان در هنگام وقوع حوادث ضمن حفظ خونسردی با شماره ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی تماس گرفته و حوادث را گزارش کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار